Liberty, elk scheef paard vliegt de bocht uit, think!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liberty22 schreef:In_Black schreef:Idd een hele domme redenatie, Liberty22
Een paard wat scheef is kan geen snelheid ontwikkelen, die gaat zichzelf overal raken en zal in de staak gaan. Juist met snelheidssporten komt het erg aan op rechtgaand en zuivere bewegingen.
Marjoow, zo'n paard komt niet eens in de baan die jij beschrijft. Een scheef paard kan geen topprestaties leveren op volle snelheid. Maar, het is wel een bekend verschijnsel dat een paardenlijf zichzelf ahw recht trekt als het op echt snelheid aankomt.
Trouwens, op een renpaard zit je niet, je zit erboven
nee ok is duidelijk dus dan word er zeker wel wat aangedaan om de paarden recht te richten ?

In_Black schreef:Extreem scheve paarden halen de baan niet, Marjoow
aangezien alles wat scheef is kapot gaat
uitgelegd dat het al super was voor haar dat ze daar stond ... zo rustig ... en dat dat al een applaus verdiende. Daarna heb ik gewoon wat behendigheid getoond van tussen kegels door te slalommen, met nadien te stappen over een balkje ... een klein balkje en nadien heb ik een plank op het zadel gedaan (gewoon een spreidstand) en nadien ben ik recht gaan staan en toonde ik de mensen hoe kalm ze bleef en er niets om gaf. 
In_Black schreef:Zeker de baan afsteeplen en dan wie het eerst in het volgende dorp aankomt![]()
Natuurlijk worden ze gegymnasticeerd, Marjoow. Ik zit zelf dan niet in de rensport maar wel in de drafsport, en gymnasticeren hoort er gewoon bij.
Veel voltes zullen ze iig niet draaien.
Als drempels meetellen als hindernissen dan heb je een intensieve steeple van hier tot in Bilzen
Niet eerlijk, die van mij heeft kortere beentjes

Je hebt inderdaad gelijk over het coole karakter!