Ik had d'r nooit last van, maar sinds vorig jaar zomer is het me een paar keer in een gewoon pc gebeurd dat ik gewoon strak om een hindernis heen reed .. sindsdien ben ik daar ook een beetje bang voor bij pc's op sgw

Mooie dressuurpunten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wel foutloos rond, genieten, 28 seconden buiten de tijd. Hartslag 60 voor en na de cross, mevrouw moest wel weer even flink spoken bij de controle. Uiteindelijk 2e, helemaal top
, wel goed van je broertje
)
Echt balen dat je dan geen cross meer kunt doen. En idd om nou nog 2 uur te wachten op een HC start...
Denk dat ik wel tijdstrafpunten heb, heb m'n stijlbeoordeling /uitslagen niet afgewacht. Vosje mag zeker vaker mee crossen, als de conditie top is, denk ik dat ze best hoog kan eindigen

Zei nog tegen m'n dochter: "kijk, daar zijn ze ook creatief met de verfkwast langs geweest met inkleuren"
met dank aan mijn moeders auto met 4 wiel aandrijving !

Stijlcijfer: 5,95, had al even hier op Bokt gezocht, waarschijnlijk wordt het afgerond naar een 6 en zijn mijn 1e 2 winstpunten binnen