Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marlu schreef:Ik ben heel benieuwd hoe het bij iedereen gegaan is!
Hier zijn we helaas niet verder gekomen dan de trailer bij stal. Meneer vertikte het namelijk om de trailer op te gaan, nu is hij normaal gesproken niet altijd even makkelijk met laden, maar dit had ik nog nooit meegemaakt.. Uiteindelijk heb ik het twee uur lang met pauzes geprobeerd, op verschillende manieren. Maar zodra hij enige druk voelt van bijvoorbeeld een hand op zijn kont, een zweep, een longeerlijn doet hij het helemaaal niet meer. Het verst komen we door geen druk te leggen en zelf met lieve woordjes stapje voor stapje naar binnen te gaan, maar mooi niet dat hij met 4 benen de klep op ging.
Zucht.. Daar kijk je dan weken naar uit, pas je je trainingen op aan, ben je een hele week druk met voorbereidingen etc... Flinke domper, dus ik ben erg teleurgesteld en baal er behoorlijk van.

Deze warmte was ook niet helemaal ons ding. Nakeuring mocht op de PA en daar was alles weer goed en bij locomotie was ze nog lang niet moe. Helaas maar mijn eigen schuld maar wel weer van geleerd
Rixt_ schreef:Bij ons is het helaas niet zo goed gegaan.
Twee keer een behoorlijk stuk verkeerd gereden waardoor de snelheid omlaag ging. Het bordje 5 km passeerden we pas na ruim een uur. Daardoor uiteindelijk te hard gereden en HF bij de PA te hoogDeze warmte was ook niet helemaal ons ding. Nakeuring mocht op de PA en daar was alles weer goed en bij locomotie was ze nog lang niet moe. Helaas maar mijn eigen schuld maar wel weer van geleerd
Famke finishde net een neusje voor ons dus kwam mooi als 2e over de finish en wij als 3e. ik was daar al trots op me tuttebel, maar we moesten naar de nakeuring.
1e keer voordraven sliep ze nog half dus nog een keer voordraven, gelukkig was ze inmiddels weer wakker geworden dus hield ik haar bijna niet bij. daar kwam het verlossende woord: GOEDGEKEURD wat ben ik trots op me pownie van ca 1.40 - 6 jaar oud of moet ik zeggen jong
PaulineS schreef:Misschien ben jij dan degene die ik tegen kwam?
Ik ben 2x mensen tegen gekomen die verkeerd reden. 1x vlak voor de P/A en 1x rond de 20 km, die persoon dacht dat ze 5km gereden had...
Splashislief: Jij bent ons waarschijnlijk tegengekomen. Ook wij zijn behoorlijk verkeerd gereden, hadden uiteindelijk 39,7 km op de teller;-) Daardoor de minimale snelheid niet meer gehaald. Was wel reuze trots op beide paarden. Alles ging goed. Helaas is alleen Ko op locomotie afgekeurd bij de nakeuring. Hij is ataxtisch op 1 achterbeen en deze omstandigheden (bijna 40 km en de hitte) was net iets te veel. Veel geleerd op onze eerste KK rit!
SplashIsLief schreef:Misschien ben jij dan degene die ik tegen kwam?
Ik ben 2x mensen tegen gekomen die verkeerd reden. 1x vlak voor de P/A en 1x rond de 20 km, die persoon dacht dat ze 5km gereden had...
En helemaal balen dat je afgekeurd bent op de PA