[WN] Degradatie WRAN... en nu ????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Gloe

Re: Degradatie WRAN... en nu ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 11:24

Ik denk dat het wran niveau lager is dan het zou kunnen zijn doordat dus inderdaad heel veel mensen van mening zijn dat alleen het nk en eventueel de summershow meetellen. Ik ben van mening dat als je alleen op het nk mee rijdt en de rest van de wran wedstrijden niet boeiend genoeg vindt, dat je dan geen nk moet kunnen worden. Dat je pas nk bent als je binnen een discipline de hoogste punten hebt behaald binnen een jaar. Of iets in die trend. Wie zorgt er nou voor dat het wran niveau laag ligt? De wran, of de ruiters?

Funnygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 11:50

Niels schreef:
Degradatie doordat mensen niet starten zorgt er enkel voor dat goede ruiters niet meer op de NK's komen etc. Kijk maar naar enkele ruiters die nu naar de l3 zijn gedegradeerd, sommige rijden gewoon bij de NRHA op hoog niveau en zijn het wran-niveau ver ontstegen, die zouden dan weer naar de L3 moeten als ze in een gek geval toch nog een keer wran willen doen?????????

Hier heb ik het pas nog met Marijke over gehad en als jij kunt aantonen dat jij bij een andere vereninging, hetzij een rassenvereniging of NRHA of EWU of dergelijke, goede resultaten hebt behaald kun jij gewoon in de L2 blijven of L1. Al start jij verder geen WRAN meer.

saxtrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:55

wat was het toch leuk vroeger! gewoon wran beginners! amateur! open! kan je niet galopperen ben je ook niet klaar voor een wedstrijd! voor kinderen is en l 5 leuk ! maar toch niet voor volwassene !