wie gaat er naar de UHR

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

welke afstand ga je starten?

35
16 (51%)
53
6 (19%)
70
Geen stemmen
100
Geen stemmen
126
Geen stemmen
2x35
Geen stemmen
2x53
3 (9%)
2x70
Geen stemmen
ik ben er als vrijwilliger
6 (19%)

Totaal aantal stemmen: 31

biancavos

Re: wie gaat er naar de UHR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 18:33

1.55 zelfs, mega haf..

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:36

Dan is 'ie dus gewoon groter dan mijn merrie :wow:

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:55

De amazone waar ik voor groomde, reed samen met een haf van 1,56, ook zo'n joekel! :wow: Vind het wel gaaf hoor :j Verzorghafje van mij is maar een ukkie :=

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 20:13

Hilli schreef:
Dan is 'ie dus gewoon groter dan mijn merrie :wow:

ja, goed toch :), heb je hem eigenlijk nog gezien of niet, hij stond in het hoekje..

50plusser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:20

die van mij is 1.56.............[ vader hemingway ]

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 22:15

Wow, zelfs mijn paard is nog kleiner en dat is nog wel een fries :p

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:24

Bijna een week verder en nu pas mijn belevenis, sorry beetje last van tijdgebrek :o

Het begon voor ons als een pechdag, eenmaal in Leersum aangekomen paard uitgeladen en ik wilde mijn vetkaart pakken en kwam toen tot de ontdekking dat we haar paspoort vergeten waren. We rijden al tig jaar endurance maar dit is me echt nog nooit overkomen, kon me wel voor m'n kop slaan. 8)7
M'n kerel het hele eind weer terug naar huis gereden om het paspoort te halen want ik wilde toch wel heel graag rijden. Gelukkig wilde de jury me ook helpen dus ik was erg opgelucht dat ik mijn starttijd kon wijzigen. Na flink wat stress dus op pad gegaan, waarna ik er na circa. 7 km af ben gepleurd omdat mevrouw schrok van een groepje tegemoetkomende ruiters........en vervolgens nog een andere ruiter eraf is gevallen omdat haar paard waarschijnlijk schrok van mijn lancering...... :( Bedankt voor de ruiter die mijn paard heeft tegen gehouden! +:)+ Op dat moment was ik even bezig met mijn zere kont (kan wel wat hebben...) en m'n arm, beide zijn nu lekker blauw. Ik heb er even naast gelopen en ben er daarna weer opgeklommen. Verder een lekkere rit gehad, vond alleen het stuk van p/a naar finish enorm lang duren.
Bij m'n man was in de kofferbak een jerrycan water omgevallen (met de dop los...) waardoor het dus een rijdend zwembad is geworden.....
Finish en nakeuring was ook helemaal goed dus we hebben gewacht op de prijsuitreiking, die door een computerstoring wel heeeeeeel lang duurde. Ik geloof dat we op een gegeven moment nog met z'n 8-en aan het wachten waren tot 19.45 uur.
Het zat ons niet helemaal mee, maar toen kreeg ik het leuke bericht dat we 2e zijn geworden. Beretrots dus! *\o/*

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:28

Ahhhh jij was diegene van het paspoort! Fijn dat je het kon mailen en dat de 1e jury het goedkeurde...
Ik moest wel even heen en weer scrollen, want we miste een aantal entingen, maar die stonden gelukkig helemaal achteraan :D :D

Enne gefeliciteerd! Mooi resultaat!

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:29

ja dat hoorde we bij de start daardoor starte je als (13:10 ofzo) laatst

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:34

Bijna iedereen wist ervan..... :o haha
De jury zal wel bang zijn geweest dat ze op mij zouden moeten wachten omdat ik als laatste startte. De man die bij het laatste controlepunt zat die zei "zo, jij bent snel"

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:56

Margreetje schreef:
Bijna iedereen wist ervan..... :o haha
De jury zal wel bang zijn geweest dat ze op mij zouden moeten wachten omdat ik als laatste startte. De man die bij het laatste controlepunt zat die zei "zo, jij bent snel"

Haha, dus dan ben jij!
Ik zat bij het jurylid (onder de tent in de vetgate) toen je het kwam melden!
Fijn dat het goedgekomen is!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:40

Heeft iemand eigenlijk de vetkaarten al ?
Er waren wel meer die ze op lieten sturen door de post maar ik heb hem nog niet?

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:23

Ik heb hem ook nog niet.

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 16:27

ze kunnen de vetkaarten pas versturen als de uitslag er is, deze was gister pas goed, dus ze konden nog niet verstuurd worden

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 18:23

O ja natuurlijk niet aan gedacht!
Dan zal het volgende week wel komen.

arrash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 09:21

Ik heb mijn eerste KK rit gereden bij Leersum! Wat een mooie rit was dat zeg! Arrash had er zelf ook erg veel zin in en was niet te houden! Dus moest bij de p/a maar even ernaast gaan lopen anders had ik m niet onder de 60 gekregen denk ik;)

Heb de rit helemaal uitgereden en was blij om te horen dat het met zijn conditie helemaal goed zit!:D

Ik ben ook bij kootwijkerbroek wezen kijken maar ik vond de organisatie bij UHR veel leuker als bij Kootwijkerbroek! Ook de jury was veel gezelliger.

Vind het leuk om te lezen dat iedereen het erg leuk heeft ervaren:) Die endurance is gewoon een erg mooie sport!:D haha