Ods schreef:Maar FlyingHigh, dit geldt voor iedereen! Niemand heeft een geldboompje, voor iedereen is het een hobby. Dit is toch ook niet leuk voor de persoon die nu in zijn/haar eentje stond, voor haar/zijn zuurverdiende geld/schoongewassen paard/opgereden tank benzine/diesel?????
Deelnemers die gewoon niet komen opdagen EN niet afmelden, leuk voor de organisatie.
Vervelend dat je twee zieke kinderen thuis hebt, hopelijk zijn ze snel opgeknapt!
Nee, er zijn mensen voor wie dit broodwinning is.
De andere 2 deelnemers startte ook onder het zadel..........dat is een wezelijk verschil. Ja, ik weet wie de anderen waren, vandaar mijn keuze.
.
Ik heb Anya vanuit de bak nog wel horsemanship zien doen en heb Romkabouter heeeeel erg netjes los zien rijden voor de pleasure en daarna ook gefilmd tijdens de pleasure (toen zat ik dus niet in de kantine). Mocht je beelden van jezelf willen hebben, ik heb je ongeveer anderhalve minuut op band (niet vreselijk lang, maar misschien wel leuk, wie weet?)

) omdat ik voor de neus van de jury een ophouding maakte. Hij wou achter Anya aan en dan mocht niet. Toen ik hem tegenhield ging hij enrom tegen het bit in helaas. Volgens mijn begeleidster was ik op weg om derde te worden, dus ik heb de wind van voren gehad 

.

!