endurance holten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 14:47

Ik heb startnummer 204 en hoef gelukkig ook niet midden in de nacht van huis. Haha!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 14:47

jij hebt echt mazzel, en lekker in je eigen bed....

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 14:53

Wat bedoel je maarten? DAt je de eerste km vanaf de start moet stappen? en ook naar de finish? De laatste naar d efinish ala maar ik hoef toch niet te stappen bij de start Verward

weet iemand mijn startnummers?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 14:59

Fasel schreef:
Wat bedoel je maarten? DAt je de eerste km vanaf de start moet stappen? en ook naar de finish? De laatste naar d efinish ala maar ik hoef toch niet te stappen bij de start Verward

weet iemand mijn startnummers?

Heb ik ook al op de lijst gezet, maar ik noem ze nog even...
Jij hebt nr 10 en Evert-Jan heeft nr 16
Ingedeeld op alfabetische volgorde, vandaar...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:05

oh heb ik weer gemist. Hier op het werk doet de lijst het inet zo goed Haha!

10 en 16 nou, is een beter nummer dan 7 die bracht niet zoveel geluk Haha!

owwwww, ik heb er zin in. Paarden worden deze week beslagen. hopelijk niet vernageld *bijt nagels af van zenuwen*

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:47

Snik Huilen zit op mn werk en kan boekje niet zien....... als ik hem al binnen heb tenminste...
Welk startnummer heb ik met Tjody (fjord) 37km??????

Viv

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:51

Dan heb je startnummer 11. Knipoog
Ik heb startnummer 101, grappig toch? Haha!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:56

Zenks nu kan ik weer slapen... hihihiii
owww de zenuwtjes gaan komen hoor.... net uitgerekend dat we in de vakantie gem 12km/h hebben (20-25km/dag) gereden dus heb goede hoop.....

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:55

Dacht dat ik erg was. Maar jij slaat alles Vippie Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:20

Maarten? heb jij de boekjes ingepakt???? Boos!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:12

Tja...er is nu eenmaal een km staptraject na de start en voor de finish...zo erg is dat toch ook weer niet ?

Ik heb startnr. 24.....hopen dat Salty weer lekker loopt!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:23

Nee, dat zeg ik ook niet. Was alleen een vraag. Kwam het rot over? Excuses dan want zo was het niet bedoeld.

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 21:15

Ach iedereen moet stappen, dus voor iedereen evenveel "tijdsverlies" als je het zo wilt noemen. Zelf stap ik toch zowiezo naar de vetgates, en een km stappen naar de finish (na al 80 km te hebben gereden) vind ik ook wel erg lekker. Als ik klasse I zou starten stapte ik toch zeker 1.5 a 2 km.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:10

Ik heb de groomroute uitgeschreven en op de lijst gezet. Wie 'm alsnog als Word-documentje wil hebben, mag ff zijn of haar e-mailadres naar mij PB-en. Lachen

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 06:17

Alleen Ganna, denk ik niet dat iedereen zich eraan houdt. De vorige eigenaresse van Raak rijdt ook mee en die is behoorlijk fanatiek. Die stapt volgens mij echt niet.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 06:42

Startnummer wordt gewijzigd van ons. We staan bij de paarden ingedeeld en das niet eerlijk dus nu gaan we naar het ponyklassement en ons startnr wordt 38 of 39 ofzo hoor ik bij aanmelden.
Maar we blijven herkenbaar aan onze sinsappel outfit hoor!

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 07:13

*schaam* Langs niks meer van me laten horen (Drukdrukdruk..), maar goed, ik doe weer een poging *LOL*

Afgelopen keer in KWB was het niet zo´n succes, of eigenlijk wel, op een grote tegenvaller na. Alles ging super, mevrouw was continu enthousiast en alleen bij de massastart moesten we in een gevecht (IK WIL VOOROP, IK GA VOOROP.. Nee,, Navy, ruuuustig, je moet er nog 55 Lachen ). Toch de boel maar ingehaald, dat hielp, na een km of 5 liep ze al wat rustiger. Eigenlijk heb ik vanaf dat moment altijd 1e,2e,3e of 4e gelegen, en dat zonder te galoperen Lachen Bij de vetgate bleek dat we iets verkeerd waren gereden (was nog een ruzie geworden met de vrijwilligers...), maar evenveel km´s hadden gemaakt en dus niet gediskwalificeerd werden.
Bij de vetgate alles binnen 10 minuten in orde, alleen een Btje voor locomotie, maar goed, dat hebben we elke vetgate en dat baarde me niet veel zorgen. Als 3e uit de vetgate weer vertrokken en algauw reden we onze voorliggers weer voorbij. Verder gereden met z´n 3tjes. Zij in galop, Navy in draf Haha!
En tsja.. toen waren we er al.. Het zou mijn eerste eindsprint worden, en ik vond het supergaaf waarschijnlijk, als er niet opeenss een auto op het pad had gestaan. De 2 waar ik mee reed konden nog net uitwijken (de een vlak langs de auto, de ander week uit naar het fietspad). Neef besloot degene het fietspad op te volgen, maar zag een paaltje over het hoofd. Ze struikelde, en ik besloot haar direct terug te nemen naar draf. Dat lukte zo goed als, dus ik een rendraf zijn we als 3e gefinished. Bij de nakeuring kregen we echter een grote klap; daar waar ik al bang voor was, was werkelijkheid.. Navy werd afgekeurd op kreupelheid.. Ze liep linksvoor onregelmatig.
Toen had ik het niet meer: ik heb zeker een kwartier lang staan huilen ("Dit is het einde.. die hoefkatrol speeld op.. Het is die hoefkatrol...) toen het tot me doordrong dat de VA me zei dat het waarschijnlijk door de klap met het paaltje kwam..
Daar maar even op vertrouwd en vervolgens 4 daagjes rust gegeven.
Maandag en dinsdag was het nog steeds niet 100%, woensdag al iets beter, en donderdag was ze weer 100% de oude, ze bleef maar rennen in het land, heerlijk gezicht.. Toen weer een klein stapritje gemaakt en vervolgens vrijdag weer rust. Vanaf zaterdag weer langzaamaan belast, maar ze heeft geen stap verkeerd gezet.

Ik ga dus wel gewoon starten in Holten (speciaal voor jou, Maarten.. Had het beloofd he?), en zoals ik er nu overdenk wordt dat ook gewoon klasse II. Een lekker rustig ritje, puur voor het genieten.
Heb er zin in, en Navy ook Lachen

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 07:50

Fasel ik denk dat er wel gecontroleerd gaat worden op dat stappen (of niet Maarten) en ik moet zeggen als je mensen niet ziet stappen maar draven kan je het toch nog tegen de organisatie zeggen?
Beetje flauw maar voor ieder geldt hetzelfde dus je moet je er gewoon aan houden!

Jorientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 08:38

Fasel, je moet de eerste en de laatste km stappen, omdat je dan langs de weg gaat.. Vandaar Lachen

Jorientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:10

Het wordt nog gezellig bij ons op stal dit weekend!!! (sta ook bij Olthuis)
Een drukte van jewelste natuurlijk Knipoog Heb er echt heel erg veel zin in> ga morgen met Susan de route ff rijden Haha! kijken hoe dat gaat!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:31

Nou kijk, voor mij maak het niet uit hoor. Is 2 km stappen. Doen we normaal ook natuurlijk. Maar de 81 km komt er wel 3 x langs. Die moeten dus 6 km stappen. Vandaar mijn vraag. En ja, je moet je er aan houden. Zal mij ook niet boeien. Maar ik weet gewoon dat niet iedereen dat doet. Dus om de boel veilig te houden zul je moeten controleren.

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:37

Ik heb startnummer 85 ( tja... ik meld het maar even Clown)
Die km stap voor de finish was ik toch al van plan, en ach ja, die km stap aan de start is ook niet zo'n ramp, het is nog maar mijn eerste endurance dus ja!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:41

Mn startnummer is gewijzigd van 11 naar 37 ivm klassement waarin we starten. Makkelijk te onthouden nr 37 op de 37km.....
Viv

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:49

Nog 3 nachies slapen ennuh we vertrekken....

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:14

Zo lang nog????? Pffff dat hou ik nooit vol......