En ik had om kwart voor 8 een SMS gedaan en helemaal niks meer teruggehoord. Maar ja, het is nu zo gegaan en daar is nu niets meer aan te veranderen, dus laten we de discussie maar beëindigen en hopen dat het de volgende keer supermooi weer is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik had om kwart voor 8 een SMS gedaan en helemaal niks meer teruggehoord.
AmonRe schreef:6 uur gaan kijken om iedereen te bellen lijkt me wat overdreven. De 1e groep stond pas om 10 uur, dus 8 uur even kijken had ik niet gek gevonden als ze -4 opgevenEn ik had om kwart voor 8 een SMS gedaan en helemaal niks meer teruggehoord.
Maar ja, het is nu zo gegaan en daar is nu niets meer aan te veranderen, dus laten we de discussie maar beëindigen en hopen dat het de volgende keer supermooi weer is

ik kan me Amon-Re wel voorstellen... ik was eerlijk gezegd de keer ervoor juist weer van de modder geschrokken, toen had het van mij ook wel afgelast mogen worden... dus vandaar dat ik nu extra voorzichtig was met inschrijven. 
is het de bedoeling om voortaan deze trainer te laten komen, of ga je rouleren in trainers?
balen. Volgende keer toch niet meedoen als de grond wat hard is.