Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
).
kelz schreef:Jammer dat je de 107 nog niet kan starten Djilna was zo ook zo lekker dicht bij!
Gelukkig is Bliksem weer goed!! (dat is het belangrijkste natuurlijk;) hij liep van de week weer lekker te rennen en zwaaien met ze hoofdje toen ik lang reed)
heleenxx schreef:Ik heb ook een goede rit gereden, ondanks de warmte.
Wat ik alleen zo raar vond was dat ik bij de voorbespreking voor de klasse 1 om 11 uur helemaal alleen was! En om 10 uur waren er ook maar een paar mensen geweest. Die voorbespreking is toch verplicht en ook wel nuttig om te horen, lijkt me.
(toch maar niet gedaan)
Gelukkig liep ze nog goed, alleen wat gevoelig op steentjes, dus daar heb ik rekening mee gehouden.
zelfs Adami dronk goed en deed het fantastisch
heleenxx schreef:Jammer Margreet.
Alle uitslagen kan je hier vinden: http://www.endurancevereniging.nl/
Ik ben 3e geworden!

Maar ik weet wel waardoor het fout is gegaan. Misverstandje. Jeannine schreef:@ Magreetje, ook goed gedaan zeg. 9,2 gingen wij niet halen
Ik vond het ook wel een beetje apart dat er zoveel ruiters gewoon niet zijn komen op dagen. Zonder af te melden is dat toch? `Vreemd!
Margreetje schreef:Er zijn maar liefst 10 ruiters niet verschenen.......heel apart
Heb onderstaande mail terug gehad:Citaat:Hoi Annemieke,
Dit is bij meer deelnemers verkeerd gegaan in het KNHS computerprogramma. Er
is i.p.v. "afgemeld", "niet verschenen" aangevinkt. Helaas is deze lijst nu
zo gepubliceerd. We zullen morgen proberen dit voor iedereen te
rectificeren.
Groeten,
Carla Nijhoff