Voor degene die aan een overnachting denk en nog wat moeten hebben, ik heb vandaag voor mijn werk bij de vvv een hele lijst moeten opvragen met accommodaties. PB je mail adres dan stuur ik het je door!
Laatst bijgewerkt door Yolien op 21-04-10 08:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Hopen dat het dan net zo'n goed weer is als vandaag Kunnen we nog bruin worden Vrijdagavond gaan wij de cross al verkennen, en zaterdag rijden Toch wel handig dichtbij wonen
ik moet rond 4 uur al vertrekken ´s ochtends. Dus ik weet nog niet of ik ga overnachten. Heb tot nu toe ook nog geen groom die mee kan. Het lijkt wel of iedereen wat heeft zondag.
Ik zou eigenlijk ook zo vroeg weg moeten. Wij hebben toch maar besloten om te overnachten, anders ben je halverwege de dag al gesloopt. Nou moeten we alsnog om half6 op maar dat is nog wel te doen.
Evelien, ik wil ook liever overnachten. Maar ik heb nog geen zekerheid dat er iemand met mee kan/kan helpen daar. Dus zolang boek ik ook nog niets, want alleen op de cross zo´n eind weg, trekt me helemaal niet.
Mijn ouders gaan absoluut niet akkoord als ik alleen richting Castenray gaat. Mocht er wat gebeuren, dan ben je wel een heel eind van huis... Opzich kan ik me wel alleen redden met Uk, maar het is soms net met het voorlezen en omzadelen makkelijk als er iemand is.
LET OP! (of het ligt aan mij, maar viel me net op) De tijden die via de site staan, zijn niet actueel. Op www.startlijsten.nl staan aangepaste tijden! Zo is de dressuur van de Z-paarden verplaatst (begint pas om 11.00 uur) en zijn er wat verschuivingen. (afmeldingen/bijschrijvingen) Niet handig van Castenray...
Graag gedaan Floor! Hier was ik namelijk al een beetje bang voor. Wel fijn hé dat jullie nu pas zoveel later hoeven te dressuren! Anders zou het echt een hele lange dag worden!