Ik heb inderdaad mijn camera onder de hindernis gelegd, maar dit had nog niet het effect wat ik graag wilde zien. Dus een andere nog maar eens experimenteren. Afgelopen zondag was voor mij eigenlijk een oefencross. Ik heb de hele dag lekker rondgelopen en vooral genoten van de sport en tussendoor ook foto's gemaakt en nieuwe dingen geprobeerd. Dus wordt niet boos als ik deze keer geen foto van je heb gemaakt. Ik ben nu het materiaal van zondag uitzoeken en bewerken en hoop deze zo snel mogelijk online te zetten.
Na deze laatste wedstrijd van het seizoen wil ik jullie in ieder geval bedanken voor jullie bestellingen en zeker ook voor al jullie reacties op de foto's. Die zijn voor mij zeer waardevol, omdat ik daarmee mezelf weer kan verbeteren. Ja, ook een fotograaf moet trainen en oefenen voor een beter resultaat. Voor vragen, opmerkingen, suggesties kunnen jullie altijd mailen en wellicht zie ik de meeste van jullie nog wel op het eventingfeest (en dan kom ik een keertje zonder camera).
De wintermaanden ga ik voornamelijk gebruiken voor het vernieuwen van de website, zodat jullie volgend jaar op naam kunnen zoeken en weer nieuwe leuke dingen verzinnen.
Groeten,
Arie de Vroet