Maar ik ga nu nog even tv kijken, ik moet morgen om 6 uur vertrekken dus ook niet al te laat naar bed vanavond!
Tot morgen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik werd om 9 uur gebeld of ik al onderweg was..ze hadden post naar mijn oude adres gestuurd.. een misverstand dus, de 2e groep van 11 uur heb ik gelukkig nog wel les kunnen geven.heleenxx schreef:Zo, ik ben terug.
Olivier deed het echt super, hij wilde weer zóóó graag. Heerlijk dat hij weer enthousiast is.
Helaas viel mijn man van zijn paard, hij kreeg daarbij de paardenhoef tegen zijn cap aan en was even de weg kwijt. Paard gevangen door omstanders. De beugelriemen waren zoek, daar kwamen mensen mee aan. Mensen hielden zijn paard vast, hielpen mee zoeken naar de beugels en deden ze eraan. Echt helemaal super, al die hulp.
Bedankt daarvoor!
Ik heb nog wat sprongen genomen maar mijn man was echt niet helemaal helder meer. Ik ben toen ook maar gestopt, ik maakte me toch een beetje zorgen.
Ik heb ondanks de regen en de val van mijn man een heel goed gevoel over gehouden aan vandaag. Op naar de sgw over 3 weken!!!

Wel lief om te zien, ze wou graag springen voor me, maar ze durfde gewoon niet in 1 keer, eerst even snuffelen en dan springen. 
Hij deed het super!
heel simpel en heel fijn! Oefencrossje wou ik wat gas geven maar kwam ik veel combinaties tegen waar we niet makkelijk om heen konden. Maar ben heel trots op mn grote Vent
MelanieB schreef:Balen Heleen, hoe gaat het nu met je man?
Mooi dat je fijn heb getraind

starremans schreef:Ah, da's fijn om te lezen.even over de hindernissen.
er stonden dit jaar helaas inderdaad minder hindernissen, dit is waarschijnlijk een mis comunicatie geweest bij het bespreken.
er horen inderdaad nog 2 witte hekken te staan en een aantal boomstammen, ook een dikke boom uit het water misde we.
het is ook al door de meeste instructeurs aan de organisatie vermeld.

XxDamelzaxX schreef:bvw volgens mij stond jij naast mij met je auto/trailer. Als je in de auto zat stond ik links
Ik vond het erg leuk. En de sprongen waren hoog genoeg

Puera schreef:bvw schreef:Maar Frits valt wel op
Inderdaad!Herkende 'm meteen!
die ene les die niet zo goed ging en ik was niet degene van de vos maar die van die grote bruine.
Verder leuke cross en leuke begeleiding. alleen toch jammer van die witte hekken
Puera schreef:Oh wacht, van groep 8 zeker?Hebben wij niet op de maandagmiddag bij jullie gereden, toen 't zo chaotisch was na de veranderde lesindeling?
Zat jij bij mij in de groep?![]()
Je had me even aan m'n jasje moeten trekken!
starremans schreef:Damelza, ik hoorde je les te geven maar de organisatie had mij helemaal niet op de hoogte gebrachtik werd om 9 uur gebeld of ik al onderweg was..ze hadden post naar mijn oude adres gestuurd.. een misverstand dus, de 2e groep van 11 uur heb ik gelukkig nog wel les kunnen geven.
even over de hindernissen.
er stonden dit jaar helaas inderdaad minder hindernissen, dit is waarschijnlijk een mis comunicatie geweest bij het bespreken.
er horen inderdaad nog 2 witte hekken te staan en een aantal boomstammen, ook een dikke boom uit het water misde we.
het is ook al door de meeste instructeurs aan de organisatie vermeld.
groeten daphne
vibabu schreef:Klopt! toen wij die 2 meisjes nog miste die de volgende dag pas kwamen en bij jullie ook iets niet goed was gegaan.
Zat in groep 2... vanmorgen om 9 uur. Zag je toevallig staan toen je je ging afmelden (of was dat weer iemand anders) en ik wist het ook niet zeker en wist ook niet waar van ik je herkende... tot ik je onderschrift toevallig zag
Heb me vanochtend inderdaad afgemeld voor de cross, alleen de instructie meegereden.