Zomer-endurance in Soest!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MarChak

Re: Zomer-endurance in Soest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:05

@Ineke: Super! 't Is dat ik geen 2-paardstrailer mag trekken met mijn auto, anders had ik ook wel willen rijden.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:07

Ik had ook nog wel een plek in de trailer vrij gehad, maar helaas ligt Chaam een beetje ver uit de route :+

Ik moet last minute nog een groom zoeken, degene die mee zou heeft net afgezegd :=

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:52

Ik groom in klasse 1 (starttijd 11u12) mocht je daar in de buurt zitten met rijden, kan ik zo nu en dan wel helpen met groomen Faline...

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:03

Faline schreef:
Ik moet last minute nog een groom zoeken, degene die mee zou heeft net afgezegd :=
Klasse I kan je toch makkelijk zonder groom rijden?? :? Ik rij altijd zonder groom ;)

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 14:46

Faline er zijn twee waterplaatsen .

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:28

Oke dat is mooi!
Ja klasse 1 is zonder groom idd wel te doen, maar ik vind het vooral handig om iemand mee te hebben die kan autorijden. Behalve dat ik een eind moet paardrijden, is het vaak ook een heel eind met de auto vanuit Friesland. En na de wedstrijd vind ik het heerlijk om zelf onderuitgezakt in de auto te kunnen zitten, want dan heb ik het onderhand wel gehad. :j

Ik start trouwens om 5 voor half 12, zou dat uitkomen met groomen denk je, Griebels? Even wisselen met een vers flesje drinken en evt wat eten oid is altijd erg welkom! :D

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:47

Ik heb net de endurance Soest voorgereden in het noodweer, man man man man...wat een hoosbuien!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:59

Misschien kun je ook samen rijden met degene die ik groom Faline, dan is het een stuk makkelijker ;)

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 17:12

Wie groom je? Of is het geen bokker?
Samen rijden vind ik ook geen probleem hoor, als hij of zij dat ook niet vindt :P

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 18:34

Wij gaan dus morgen niet! |( Toen ik vanmiddag ons paardje uit de stal haalde om goed te poetsen en op te tutten, zag ik dat ze een superdik achterbeen had. Dat was rond kwart over 4. Even gekeken, toen toch maar de DA gebeld. Dan kon die vanmiddag nog even langskomen. Hij was er rond kwart over 6. Diagnose; einschuss. Ze is er niet kreupel op, maar loopt niet lekker (gek he?) Hij heeft er AB gespoten en afgeraden om morgen te gaan rijden. |( Morgen komt tie weer spuiten en we hopen dat ze gauw weer opknapt. Dochterlief baalt als een stekker en zo ook haar mams die zich op een gezellig dagje groomen had verheugd! Dus voor ons geen Soest dit jaar! Heb zojuist ook een telefoontje gepleegd om haar af te melden. Man man man wat balen!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 23:08

Ik groom neeltje lakwijk...
Kijk even op de startlijst en spreek ons evt aan morgen...

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 08:52

leuke foto's, heb ons al terug gevonden

Swinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 08:53

Mooie foto's! Heb ons ook 2 keer terug gevonden :D

jesslam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 08:55

Wat een leuke foto's zeg. Wij staan er zelfs 4x op. Leuk hoor

De rit was ook super.

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 08:59

Ik heb echt genoten van de rit. Mn paardje helemaal goed en de rit goed uitgereden. Ik ga in januari meteen mn startkart aanvragen!

Organisatie bedankt voor deze mooie en goed georganiseerde wedstrijd!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:01

Foto's zijn trouwens vrij te gebruiken :) als je een groter formaat wilt moet je even mailen naar wendy@wendyfoto.nl

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:57

Faline, ik heb je niet meer gezien...
Maar nu ik je profiel heb bekeken heb ik je wel voorbij zien komen. Je reed een palomino met alleen een leren bitje.
Ik stond net voor een spoorwegovergang te wachten op mijn ruiter (die al voorbij was O:) )

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 11:31

Ik heb ons ook op de foto's voorbij zien komen, echt leuk! Ik ga je later vandaag wel eventjes mailen ;)

SpankerFK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:26

Leuke foto's! Wij stonden er 2 x op.

We hebben erg genoten van de dag en willen de organisatie dan ook van harte bedanken voor dit geweldige evenement!
Ik deed mee in de kenningsmakingsklasse maar ik denk dat ik mijn startkaart ga aanvragen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:28

Fijne wedstrijd, ook voor ons als vrijwilligers! :)

En het weer was ook stukken fijner dan vorig jaar! :)

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:30

SpankerFK schreef:
Leuke foto's! Wij stonden er 2 x op.

We hebben erg genoten van de dag en willen de organisatie dan ook van harte bedanken voor dit geweldige evenement!
Ik deed mee in de kenningsmakingsklasse maar ik denk dat ik mijn startkaart ga aanvragen.

Hele leuke reactie, dankjewel! Leuk om te lezen (en ook de reactie van Olga!) dat de 'kennismakers' zo enthousiast zijn geworden. Overigens ook een bijzonder mooi resultaat, 11 van 12 kennismakers goed gefinished! Echt heel knap, gezien het pittige parcours met mul zand en modder!!! *D

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:24

Ook wij hebben een super dag gehad, mijn paardje heeft er heerlijk van genoten, en is ook nu nog lekker fit.

Heerlijk om te kunnen zeggen dat we nog fit zijn :D

organisatie bedankt

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:36

Voor de eerste keer Soest klasse I gereden, maar zeker niet de laatste keer!!! Was erg onder de indruk van de omgeving en de organisatie krijgt ook van mij de complimenten, met name voor de voorbespreking! Niet verwacht, maar wij zijn tweede geworden!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:05

griebels schreef:
Faline, ik heb je niet meer gezien...
Maar nu ik je profiel heb bekeken heb ik je wel voorbij zien komen. Je reed een palomino met alleen een leren bitje.
Ik stond net voor een spoorwegovergang te wachten op mijn ruiter (die al voorbij was O:) )

Ja dat herinner ik me nog wel, toen Justy bijna op dr b*k ging omdat ze struikelde :') Zag er vast heel charmant uit :))
Vanaf de P/A kwam ik iemand tegen waarvan het tempo wel gelijk lag en daar ben ik toen verder mee gereden. Was ook iemand die al wat meer ervaring had, nog wat goede tips gehad :D En mocht ook gebruik maken van haar grooms, dus het is helemaal goed gekomen! :j

Was vandaag nog behoorlijk dood, spierpijn in mn schouders/rug en benen, niet zo zeer van het rijden, maar meer van het auto rijden :oo merk toch dat ik niet zo vaak meer grote afstanden rijdt als voorheen en samen met een best wel intensieve rit levert dat wel wat spierpijn op.
Desondanks goed uitgereden, en echt genoten van de rit. Vond alleen het best wel zware zandstuk, wat ook nog wel een stukje duurde, wel eng vanwege de pezen. Maar ze is er goed doorheen gekomen :j
Justy genoot vandaag ook zichtbaar van de rust, heeft een hele tijd languit in het weiland liggen pitten. :+