Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toen ik vanmiddag ons paardje uit de stal haalde om goed te poetsen en op te tutten, zag ik dat ze een superdik achterbeen had. Dat was rond kwart over 4. Even gekeken, toen toch maar de DA gebeld. Dan kon die vanmiddag nog even langskomen. Hij was er rond kwart over 6. Diagnose; einschuss. Ze is er niet kreupel op, maar loopt niet lekker (gek he?) Hij heeft er AB gespoten en afgeraden om morgen te gaan rijden.
Morgen komt tie weer spuiten en we hopen dat ze gauw weer opknapt. Dochterlief baalt als een stekker en zo ook haar mams die zich op een gezellig dagje groomen had verheugd! Dus voor ons geen Soest dit jaar! Heb zojuist ook een telefoontje gepleegd om haar af te melden. Man man man wat balen!
als je een groter formaat wilt moet je even mailen naar wendy@wendyfoto.nl
) 
SpankerFK schreef:Leuke foto's! Wij stonden er 2 x op.
We hebben erg genoten van de dag en willen de organisatie dan ook van harte bedanken voor dit geweldige evenement!
Ik deed mee in de kenningsmakingsklasse maar ik denk dat ik mijn startkaart ga aanvragen.
griebels schreef:Faline, ik heb je niet meer gezien...
Maar nu ik je profiel heb bekeken heb ik je wel voorbij zien komen. Je reed een palomino met alleen een leren bitje.
Ik stond net voor een spoorwegovergang te wachten op mijn ruiter (die al voorbij was)
Zag er vast heel charmant uit
En mocht ook gebruik maken van haar grooms, dus het is helemaal goed gekomen!
merk toch dat ik niet zo vaak meer grote afstanden rijdt als voorheen en samen met een best wel intensieve rit levert dat wel wat spierpijn op.