Ik ben ook weer terug uit een zonnig Etten-Leur . Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: dressuur ging beroerd (stond ergens onderin in mn ring), springen een stop op 4, cross foutloos wel buiten de tijd. Uiteindelijk bleek ik gewoon 5e in mn ring te zijn geworden
. Voldoende voor stijl ook dus dat is twee winstpunten erbij
.
. Beetje vertraging daardoor 
Toen de baas vriendelijk doch dringend uitgelegd had dat dit dus echt niet de bedoeling was gingen we voortvarend van start. Het eerste deel van de cross ging fijn totdat het geslinger in het bos begon. Hier verloor ik totaal de controle en dan komen die bomen vrij snel op je af... Kreeg een stop op de voedertafel naast de schaapskooi. Bosuitsprong ging weer goed waarna Zara rechtstreeks afrende op de witte brug en zich op het allerlaatste moment bedacht dit toch maar niet in 1 keer te doen waarbij ik er bijna weer naast lag. Toen rustig opnieuw aangereden en toen sprong ze er keurig op en over. Veekraal ging nog goed... Maar toen ze daarna als een dolle op het water afrende en vliegensvlug voor het steilsprongetje omdraaide kon ik helaas niet meer blijven zitten...
Haha
Ik heb nog een foto van jou trouwens! Jammer van je val, je bleef er ook bestwel lang op zitten hoor!
. Bij dressuur afgroeten met mn zweep nog in mn rechterhand (moest daarna bij de jury komen