[SGW] SGW Chaam - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

martinev

Re: SGW Chaam - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:41

Haha! Vond mezelf ook nog op een van jouw foto's Richard! Laten we zeggen dat ik erg mooi bij de oranje hijskraan erachter kleur! :-)

Mijn foto-topic:

[SGW-ITP] Try Me@SGW Chaam

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:16

AnneMieKe_89 schreef:
Marieke: wat jammer van Koek zeg!! Echt zonde.
Super dat Ginny zo lekker liep :) Je foto is ook mooi!
Ginny is leuk! Je hebt zo wel weer lekkere cross paardjes hé?
Ik had je nog gezien voor je met Ginny van start ging, maar ik weet niet zeker of je zag dat ik het was :o

Jaaa, ik herkende je wel hoor! Je hebt alleen een andere kleur haar he :D

Koekie zal wel beter worden, ik heb gister met hem over zeiltjes heen gelopen, eerst aan de hand en daarna onder het zadel.....hij was eerst heel bang, maar toen hij er uiteindelijk overheen stapte, was ie zo trots als een pauw. :+

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:21

Marieke, wat vervelend van Koekie, maar wel enorm gaaf dat Gin het zo goed gedaan heeft zeg!!

Lux, balen dat het zo loopt...

Anderen, gefeliciteerd!!

Sussie85Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:29

Iemand een idee waar de stijljury heeft gestaan bij de B paarden?

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:42

Ik weet dat Rien van Beek tussen de Bosuitsprong en de Bosinsprong op het veld stond :)

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:06

Tja, weer zo jammer dat dat niet even vermeld wordt he...heb m'n formulieren maar meteen weer in de prullenbak gegooid.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:40

Want??

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:09

Omdat je er niks aan hebt als er én niks bij wordt geschreven én je geen idee hebt bij welke hindernis ze stonden.

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:12

Heb een hoop tevreden verslagen gelezen, top! Voor iedereen bij wie het minder ging, kop op! hopelijk gaat het de volgende keer weer super!

Ook ik reed mee bij de B paarden; dressuur ging wel redelijk, niet spetterend, Vivre viel een beetje in slaap tijdens de proef; 196 pt en 8/9e. Springen foutloos, paar keer iets dicht eronder dus toen maar iets hoger tempo gereden, was wel tevreden. En toen de cross! Super tevreden! Was even bang dat ik haar niet weg zou krijgen bij de andere paarden, heeft ze nog weleens last van. (Vorig jaar in mijn 1e B cross in E-L uitgesloten op hindernis 2 vd cross, daarna alleen nog maar oefencrossen gereden.) Maar ze vertrok super! 1e 4 hindernissen gingen lekker, we slingerden alleen nogal over de paden, omdat mensen langs het pad toch wel heel eng zijn. Op de haag hadden we beiden onze kop er niet goed bij, dus helaas een langsloper, 2e keer ging die wel super. Verder in stap de waterbak gedaan, had toch al tijdsoverschrijding dus voor het vertrouwen er rustig doorheen gereden. Uiteindelijk 1 weigering en 16,4 voor tijd. Dus super tevreden! Helaas wel maar een 5,8 voor stijl en omdat we gelijk naar huis moesten heb ik mijn stijlprotocol niet meer op kunnen halen, ben wel benieuwd naar het commentaar.
Op naar Etten leur!

Hmmm lees nu net het bericht van SGWuppie; das wel heel jammer dat er niks op staat, dan heeft die beoordeling in mijn ogen ook weinig zin.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:37

Das inderdaad dikke bagger Wup en heel erg duidelijk....

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:25

Vivre: goed B-debuut joh!!
Echt netjes voor de eerste keer!!
Komt vast goed verder in het seizoen dan :)

Ik baal ook echt vaak van die stijlpunten!! Het is nou juist nuttig als je weet waar ze gestaan hebben.. dan kun je nagaan waar het aan ligt..
Is het dan teveel moeite om het erbij te zetten? Ik zag nu alleen ook geen kopje of vakje waar het ingevuld had moeten worden, dus dat is dan ook al een fout van de KNHS!
Ik had 1 stijlprotocol, dus die moet voor de waterbak gestaan hebben. Had een 7, 6 een 7.. Verder ook niets erbij!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 17:29

Ze stonden bij de greppel combinatie iig.
Stijljury's mogen bij voorkeur niet bij de waterbak staan.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:37

Ahaa, dankje Simmie!
Dan moet die daar geweest zijn.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:38

Die greppel ging bij mij heel vloeiend, misschien had ik daar dan 3 x een 7. Ik had echter ook 3 x een 6....als ze op dat veld bij de bosuitsprong-insprong stonden, daar ging ook echt niks mis en ben ik heel bewust in verlichte zit gaan staan.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 17:53

Ach, die discussie over stijlcijfers hebben we toch al zo vaak gevoerd?
Tis op zich een goede zaak, maar de manier waarop het ten uitvoer wordt gebracht klopt gewoon niet helemaal.
In principe "moet" er op staan bij welke hindernis de jury heeft gezeten, maar dat gebeurt gewoon 9 van de 10 keer niet.
We hebben allemaal wel eens een rot-afstand terwijl de rest van de cross uit het boekje gaat. Als dan net op die plek de stijl-jury staat heb je pech en krijg je een onvoldoende en dus geen winstpunt.

Daarom verdient het ook aanbeveling dat de stijljury op een plek staat waarbij hij/zij meerdere hindernissen kan zien.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:59

Sussie85Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 18:00

Ondanks de 5,8 van mijn zus en Vivre ben ik toch supertrots op ze! Alle hindernissen die ik heb gezien (zijn er maar 2 maar toch) die gingen heel netjes en uit het verslagje van haarzelf kan ik die onvoldoende voor stijl ook niet echt opmaken. Jammer maar helaas. We gaan vol goede moed op naar Etten-Leur. Dat winstpunt komt toch wel dit seizoen als ze zo goed door blijven gaan. En daar ga ik wel vanuit!

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 18:20

Weet iemand wie de fotograven bij hindernis 1 en bij de picknicktafel waren? Bij beide hindernissen heb ik iemand met een camera op de grond zien liggen en ben dus wel benieuwd naar die foto's! Als iemand anders toevallig nog foto's van mij heeft ontvang ik ze ook graag, was nr 140 in het blauw :o

En over de stijlpunten; ach het is jammer, heb volgens mij overal netjes verlichte zit gezeten en even voor de sprong wat meer gaan zitten en op de achterhand gezet, niet overal de perfecte afstand maar ook nergens een noodsprong. Maar ze konden dit keer bijna nergens meer dan 1 hindernis zien, dus als je pech hebt zagen ze net een minder stukje, ach volgende keer hopelijk wel een voldoende voor stijl en een winstpunt! Ik heb iig heerlijk gereden en ben heel blij met mijn rit!

@ Iedereen met fototopic; staan hele mooie foto's tussen! En zo te zien en te lezen hebben de meeste heerlijk gecrosst!

Peter46

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:20

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:05

Vivre: misschien hebben daar wel mensen van de organisatie gestaan? Dan komen ze op de website!

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:15

Ik heb onderweg ook de nodige fotografen gezien, idd ook bij hindernis 1, dacht nog, is die wel op tijd weg voor ik hem plat spring!

Over die stijlpunten, ik had wel een voldoende, maar op de site staat dat ik een 5,7 heb. Simone had gelukkig mijn protocol meegenomen en het is toch echt een 6,7. Heb er even achteraan gebeld en moet m'n protocol naar ze opsturen, kreeg heel veel excuses, dus dat is wel heel netjes!

Tja, laat me mijn eerste winstpuntje niet door m'n neus boren!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 21:05

De envelop met je stijlprotocollen zijn vandaag op de bus gegaan, hoor. Dat wptje krijg je wel. :D ;)

taormina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:22

Peter46 schreef:
De onfortuinlijke val van ruiter Luc in de klasse pony's Z kunnen jullie zien op de hyves pagina van leukopdefoto.

De link: http://leukopdefoto.hyves.nl/blog/21999 ... L5GFWCGGC4

Ik vind het totaal niet leuk op de foto vindt het nare foto's om te zien.Zou het ook niet prettig vinden als ze van mij zo'n serie onder de aandacht zouden brengen.

Peter46

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:28

taormina schreef:
Peter46 schreef:
De onfortuinlijke val van ruiter Luc in de klasse pony's Z kunnen jullie zien op de hyves pagina van leukopdefoto.

De link: http://leukopdefoto.hyves.nl/blog/21999 ... L5GFWCGGC4

Ik vind het totaal niet leuk op de foto vindt het nare foto's om te zien.Zou het ook niet prettig vinden als ze van mij zo'n serie onder de aandacht zouden brengen.

De betreffende ruiter wilde de foto's maar wat graag zien en terecht. Want ook dit behoort tot de sport.

Daarnaast is het goed afgelopen (anders waren ze ook niet geplaatst).
Verder wil ik niet in discussie over wat wel of niet zou mogen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 21:31

Ik zou zulke foto's van mezelf ook willen zien.
Puur om te kijken wat er mis is gegaan.
Als luc er zelf geen problemen mee heeft dat zijn foto's online staan, hoeven wij dat ook niet te doen. ;)