Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(maar er is ienieder geval een koffie / frisdrank en snoep/koek /chips automaat)

Moet ik daar nu al een stal voor regelen, of kan dat ter plekke ook?
, maar zodra de trailer er achter hangt ben ik de grootste ergergis van menig automobilist! (en daar heb ik dan ook nog es lekker schijt an!
)
We zijn namelijk vreselijk zuinig op Buddy.
Laika schreef:Francis en FlyingHigh bedankt voor de trailertips. We zullen ermee rijden alsof er een volle emmer water in staat die we vol willen overbrengen.We zijn namelijk vreselijk zuinig op Buddy.
![]()
Verder nemen wij uiteraard wat te drinken mee. En ik zal stroganoff gehaktballetjes meenemen. Mochten wij nog verder iets mee kunnen brengen hoor ik het graag. Blokjes kaas ofzo? In ieder geval tot zondag, hopelijk MET Buddy!!
. 
Maar vooruit 
Je zult me nog best vaak tegenkomen op wedstrijden hoor, zolang Bud alles nog leuk vindt natuurlijk 
Dat zeiltje boven de klep, blijft dat open of gaat dat dicht?
Of heeft dat geheel en alleen met het weer te maken?
wel een idee als dit nodig is voor iemand kan ik ze beter maar alvast halen , want weet niet of Jos al aanspreekbaar is op zondag morgen
enne ze hebben ook zo`n soort zonnebank
weet even niet meer hoe het heet.... enne ik krijg nu al honger. Oja volgens mij hoorde ik dat de kantine zelfs vanaf 12.00 al open is........
en om dan nog sàvonds naar wennekers te gaan lijkt mij geen slim idee (biertje)
Nou jullie horen het wel weer, oeps nog wat ik zag net dat het zondag 15 graden gaat worden (kleed mee en buiten eten, zonnebrand
) En nu ga ik maar naar bed
, ik hoop dat jullie er een beetje wijs uit worden................
).
, maar ik was mijn paard alleen voor een show, en dan moet ik haar toch vaak twee keer wassen voordat ze 'showwaardig' is... (een paard wat je rijdt wordt natuurlijk wel wat vaker afgespoten, dat heb ik met Dot ook nog niet natuurlijk, maar dan nog... wassen voor een show is wel meer dan ff de slang er op...
)
Maar het is geen must, voor een show uiteraard wel.