Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
) en hindernis 6 van de B-paarden was ook een leuke hindernis om op de foto te zetten.
. Leliaardje schreef:Dat ging vlot TeeGee!!! Ziet er goed uit.
Fijn dat jullie de foto's mooi vinden. Ik was er zelf ook tevreden mee. Heb ook echt lekker zitten te fotograferen. Voldoende licht, mooie achtergrond (alhoewel ik zo nu en dan wel wat toeschouwers heb gevraagd een paar meter op te schuiven: bij sommige foto's staan ze precies onder de buik van het paard) en hindernis 6 van de B-paarden was ook een leuke hindernis om op de foto te zetten.
Er waren wel flink wat paarden en ook L-pony's die daar op weigerden. Het zag er blijkbaar toch eng uit. Misschien ook omdat het na zo'n lang stuk in het veld was?
Snik, ik vind het toch wel jammer hoor dat het cross-seizoen alweer over is.

Springparcours heb ik niet gezien, maar hoorde al dat de bodem prut was.
tientjeh schreef:Leliaardje, ik heb je gemailt voor de bestelling van de foto.
. Jij bent in het kobaltblauw zeker? Simmie schreef:Helaas, Jolien. Je hebt de cross dan wel niet gereden door je uitsluiting in het springparcours, maar toch heb je hierdoor dus 2 verliespunten.
Lielle schreef:Simmie schreef:Helaas, Jolien. Je hebt de cross dan wel niet gereden door je uitsluiting in het springparcours, maar toch heb je hierdoor dus 2 verliespunten.
nee hoor, daar krijg je geen verliespunten voor, ook niet in het L.
verder veel goede resultatenen een paar mindere

Simmie schreef:Helaas, Jolien. Je hebt de cross dan wel niet gereden door je uitsluiting in het springparcours, maar toch heb je hierdoor dus 2 verliespunten.

oeps...
inderdaad geen verliespunten als je niet kunt crossen, wel staat er op mijn stand nu M * dus geen L + 15 meer

Leliaardje schreef:Het is toch wel ernstig dat dat niet consequent wordt bekeken zeg, dat uitbellen bij 2 of 3 weigeringen.
. Je mag in de B toch een volte rijden als je maar niet eerst op de hindernis af rijdt?