[SGW] SGW Bathmen - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: SGW Bathmen - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:08

Helaas, Jolien. Je hebt de cross dan wel niet gereden door je uitsluiting in het springparcours, maar toch heb je hierdoor dus 2 verliespunten.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:21

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:02

Dat ging vlot TeeGee!!! Ziet er goed uit.
Easter wil alleen maar in draf door de waterbak Verdrietig .

Jolien, jammer dat je zo'n pech had!

Fijn dat jullie de foto's mooi vinden. Ik was er zelf ook tevreden mee. Heb ook echt lekker zitten te fotograferen. Voldoende licht, mooie achtergrond (alhoewel ik zo nu en dan wel wat toeschouwers heb gevraagd een paar meter op te schuiven: bij sommige foto's staan ze precies onder de buik van het paard Boos! ) en hindernis 6 van de B-paarden was ook een leuke hindernis om op de foto te zetten.
Er waren wel flink wat paarden en ook L-pony's die daar op weigerden. Het zag er blijkbaar toch eng uit. Misschien ook omdat het na zo'n lang stuk in het veld was?

Snik, ik vind het toch wel jammer hoor dat het cross-seizoen alweer over is No Cheer .

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:14

Leliaardje, ik heb je gemailt voor de bestelling van de foto.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:47

Behalve als je in de B reed dan Yolien, want daar kun je geen verliespunten halen volgens mij.

Leuk filmpje TG! Vol overtuiging!

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:53

Leliaardje schreef:
Dat ging vlot TeeGee!!! Ziet er goed uit.

Fijn dat jullie de foto's mooi vinden. Ik was er zelf ook tevreden mee. Heb ook echt lekker zitten te fotograferen. Voldoende licht, mooie achtergrond (alhoewel ik zo nu en dan wel wat toeschouwers heb gevraagd een paar meter op te schuiven: bij sommige foto's staan ze precies onder de buik van het paard Boos! ) en hindernis 6 van de B-paarden was ook een leuke hindernis om op de foto te zetten.
Er waren wel flink wat paarden en ook L-pony's die daar op weigerden. Het zag er blijkbaar toch eng uit. Misschien ook omdat het na zo'n lang stuk in het veld was?

Snik, ik vind het toch wel jammer hoor dat het cross-seizoen alweer over is No Cheer .

Ja, mooi filmpje TG!

@ Leliaardje - Ik heb daar ook foto´s gemaakt, zijn ook wel goed gelukt, maar idd MEGA VEEL weigeringen! En ik vind het ook jammer dat het seizoen nu al afgelopen is....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 21:56

Ik vond het erg leuk gister in Bathmen. Stond een leuke cross Ja Springparcours heb ik niet gezien, maar hoorde al dat de bodem prut was.

Calypso ging helaas weer niet goed. Berry is er weer afgevallen, net als in Hattem. Paard vertrouwd hem niet echt.. Echt zonde No Cheer

edit: Calypso op hindernis 1 en 2

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:10

tientjeh schreef:
Leliaardje, ik heb je gemailt voor de bestelling van de foto.

Ik kan nu lekker gaan puzzelen welk mailtje er bij welke boknaam hoort Haha! . Jij bent in het kobaltblauw zeker?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:35

Simmie schreef:
Helaas, Jolien. Je hebt de cross dan wel niet gereden door je uitsluiting in het springparcours, maar toch heb je hierdoor dus 2 verliespunten.

nee hoor, daar krijg je geen verliespunten voor, ook niet in het L.

verder veel goede resultaten OK dan! en een paar mindere Ach gut

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 08:52

Leliaardje: inderdaad, donkerbruin/zwart paard in het kobaltblauw.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 09:21

Lielle schreef:
Simmie schreef:

nee hoor, daar krijg je geen verliespunten voor, ook niet in het L.

verder veel goede resultaten OK dan! en een paar mindere Ach gut

Ojee, wat een domme fout!
Excuses Yolien!

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 09:22

Ik ben nog een foto site tegen gekomen. Dus wie nog foto's zoekt even checken. Het staat per klasse en dan op achternaam:

Afbeelding
Zo wisten we zeker dat we de hindernis niet zouden raken Bloos

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 13:33

Simmie schreef:

weet je dat zeker? Bianca is ook een keer uitgesloten in het springparcours, maar heeft daarvoor geloof ik geen verliespunten gekregen. Volgens mij hebben we deze discussie eerder gevoerd en was het nog steeds niet duidelijk of je dan een verliespunt heb of niet?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 13:34

Jenga, Lielle zei stukje hierboven ook al dat het niet klopte Lachen

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 13:36

Clown oeps...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 13:51

Haha! Haha! Haha! inderdaad geen verliespunten als je niet kunt crossen, wel staat er op mijn stand nu M * dus geen L + 15 meer

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:21

Klopt. Ik was in de war door het woord "uitsluiting", maar dat geldt idd alleen bij uitsluiting in de cross! Domme fout. Bloos

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:40

Wat ik met het klassiek voor een cross niet altijd snap is het volgende. Ik dacht dat je in de M na je 2e weigering was uitgesloten. Maar er was een combi voor mij die ook twee weigeringen had en het parcours verliet.... toen werd er omgeroepen: "Combinatie verlaat vrijwillig het parcours" Dus ik weet niet hoe dat nou kan?

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:48

Volgensmij is het zo dat je bij 2 weigeringen uitgesloten bent in het springparcours vanaf de klasse M...

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:54

Heb even snel gekeken in het reglement en zie net dat de strafpuntberekening voor alle klassen hetzelfde is. Dus zoals ik het lees moet je ook in de klasse M en Z pas bij de derde weigering het parcours verlaten...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 21:29

Ik ben ook wezen kijken in Bathmen. Eerste cross die ik ooit live heb meegemaakt, vond het echt geweldig! Wel viel mij de superslechte springbodem inderdaad op. Dat is jammer. De cross vond ik echt heel gaaf, erg mooi terrein. En dan was het natuurlijk helemaal geweldig dat m'n nichtje Femia en haar pony Troubadour eerste zijn geworden Go jij! Go jij!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:03

bedankt voor het zoeken Kim, Een vriendin van mij is in Diepenheim na de 2e weigering uitgebeld in de M. Misschien waren ze daar dan in de war....?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:28

Het is toch wel ernstig dat dat niet consequent wordt bekeken zeg, dat uitbellen bij 2 of 3 weigeringen.

Zo vraag ik me ook nog af of Fleur en Easter wel een weigering hadden moeten krijgen bij het ruim langs de hindernis rijden (omdat je vergeten bent dat je die moest springen) en er dan na een heeeel grote volte wel over heen gaan. Je mag in de B toch een volte rijden als je maar niet eerst op de hindernis af rijdt?

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:33

Leliaardje schreef:
Het is toch wel ernstig dat dat niet consequent wordt bekeken zeg, dat uitbellen bij 2 of 3 weigeringen.

. Je mag in de B toch een volte rijden als je maar niet eerst op de hindernis af rijdt?

Dat is wel zo geweest, die regel is alweer vervallen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 08:38

Klopt, dat is een jaartje geweest maar toen weer vervallen.