? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
tientjeh schreef:Terugweg heb ik niet eens geprobeerd maar gelijk gevraagd of ze me eraf wilden slepen. Want ik stond er al vanaf s'ochtends half 9 tot 4. Dus ook heel vast. De complimenten trouwens voor het jonge kereltje op de trekker. Die kon ontzettend netjes en goed slepen!
Nee maar was verder ook goed geregeld hoor met dat wegslepen

. Uiteindelijk zelfs nog een 4e prijs mee kunnen nemen naar huis en super trots op mijn kleine meisje. Ga met vertrouwen naar het L volgend jaar.

PolleMaster schreef:Weten jullie of er ook beroeps foto graven waren behalve melissen ? (nou ja ik bedoel dus mensen met een wedsite zegmaar )
? rowo schreef:@ vera_pino: ik heb jou nog gezien op hindenris 6, 7 en 8. Je ging zo mooi fair dat ik eerlijk gezegd niet snapte dat je de haag niet sprong. Dat had je echt zat gekund
En van mij uiteraard iedereen gefeliciteerd met de goede resultatenEn voor de minderen

!! hihi
PolleMaster schreef:ooh vette foto op digi-action.nl!! hihi
hhmmm je kan ze niet kopieren .. jammer

later vroeg je nog waar wij in Diepenheim woonden, naast Eertink dus

is ook de enige foto die ik heb van de cross.. wel balen dat ik niet op de starttijden lijst ben gezet, anders had ik er misschien wel meer gehad:(