Hoi allemaal,
Stiekem lees ik al een tijdje mee zonder account. Ik heb er wel eentje, maar al zo vaak het wachtwoord veranderd, dat ik opgegeven heb. Ik vind het er hier zo gezellig uitzien, dat ik besloten heb een nieuw account aan te maken!
Al vanaf mijn vierde loop ik al tussen de paarden, gezellig met mijn moeder en tante mee als zij les hadden. Toen ik zeven was mocht ik ook eindelijk echt op les! Helaas heb ik nooit het voorrecht gehad om een eigen paard te hebben (wel een periode een hele lieve merrie Velvet mogen leasen), maar uiteindelijk heb ik wel verzorgpaarden gehad en heb ik mee mogen helpen bij de grote trainers bij ons op stal. Ik heb nooit anders gereden dan reining (in de lessen wel eens trail of pleasure) of lekker door de bossen\over het strand, maar ik kan dus niet ''normaal'' rijden
Mijn manege in Den Haag bestaat niet meer, dus heb ik sinds mijn 20e bijna niet meer gereden. Dit komt ook omdat ik een behoorlijk actieve handbalcarrière heb gehad en dus weinig tijd had om ver te rijden voor een leuke reiningles.
Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust! Hopelijk kan ik gezellig met jullie meekletsen