Ziet er goed uit hoor! En je hebt plezier gehad zo te zien.
Sheeltje2
Geplaatst: 07-07-25 16:09
leuk om ook wat bekende te spreken bv mensen die ik op insta volg ik vet enthousiat heeey ik ben sheila ik ken jou haha hun even van ??? tja ik zie ze elke dag op insta haha evengoed even gezellig gekletst
en wat mensen van de paint club altijd leuk dit jaar weer NK zin in oktober:)
Sheeltje , lekker ervaring! En toch gewoon goed gedaan. Jullie hebben plezier gehad
Hopelijk vind je een goede weg om ok te gaan met de chronische pijn ondanks dat ze versleten zijn.
Hier staat het NK van de apha in oktober ook op de planning
Nou vandaag bij de da..madam liep natuurlijk hardstikke goed. Dus als met al goed nieuws. Al liep ze in de bochten soms rechtsachter niet helemaal geweldig. Maar daar heeft ze kroonrand los gehad (kon je zo de hoef in kijken) en ze heeft echt hele beurse plekken op waar dat uitgeroeid. Het was vond de da niet alarmerend. En ze gaf ook geen pijn op de tang oid. Dus paar weken op de wei houden en over 5 weken opnieuw op het harde laten lopen.
@Paint_Lover Gefeliciteerd met de dracht! Wat een fijn vooruitzicht zeg!
Haha Carien die 21jarige van jou kan nog wel soepeltjes de bak door sjezen
@Toushie wat fijn dat het rijden met Skylar goed ging. Op de foto zien jullie er blij en tevreden uit
@Sheeltje hoelaat waren jouw proeven? Ik ben samen met een vriendin gaan kijken maar we waren rond 13 uur weer weg omdat het echt aan het gieten was.... Ik vond het trouwenns heel spannend dat ze met de Ranch Rail 14 paarden ofzo in de bak hadden. Die bak is volgens mij 20x40 maar ze hielden zich aardig netjes Wel jammer dat er weinig paints waren!
@Toushie Stom he, dat als de DA er is ze niet veel meer laten zien. Hopelijk is ze over 5 weken weer helemaal gezond. Ik duim met je mee.
Ik ga 27 juli meedoen met de wedstrijd in Stroe! Helemaal zin in. We gaan Ranch Riding, Ranch Rail en Trail starten. Misschien schrijf ik nog bij met de Ranch Trail maar dat weet ik nog niet zeker. Start een van jullie ook nog die dag?
Het NK van de WRAN in Someren was trouwens zo gaaf! Ik was erg blij met het hitteplan en vriendin in Trail kampioen geworden en daarnaast ook nog een flink aantal lintjes gewonnen. De sfeer was mega leuk, al hoorde ik dat het soms wat minder was, maar daar had ik gelukkig niets mee te maken. Hopelijk doen we volgend jaar zelf ook mee.
Ik moet de 27e helaas werken. Anders had ik mij ingeschreven. Veel succes en plezier alvast!
miereneter
Geplaatst: 08-07-25 10:28
Wat een leuke wedstrijdplannen allemaal. En de geblesseerden zo te lezen op de goede weg.
@Sheeltje, fijn dat het zo goed ging! @Maureen, leuk dat het NK zo goed beviel. @Bellatrix, hoe tof dat je weer gaat rijden! Moet toch zeker ergens het perfecte lespaard voor je zijn. Ik ken ben niet van jouw regio, dus helaas geen tips.
Laatst bijgewerkt door miereneter op 08-07-25 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn knappe kinders groeien goed. Ik heb vandeweek toch maar een echte meetstok besteld. Want ben heel benieuwd hoe groot ze zijn en hoe groot lootah nu ondertussen is
Beeb is echt de koningin van de gekke bekken trekken . Er wordt geduimd!
xDenies
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-25 19:23
Bellatrix schreef:
Briljante foto's!
Ok dus voorlopig nog koelen en wachten.....
Sowieso, we zitten pas op 4 weken de 1e controle scan is tussen 6-8 weken. Ik heb hem op 7 weken staan. We zien wel overduidelijk verschil en pijn of kreupelheid is nooit aan de orde geweest, maar nu is t afwachten of dat ook straks aan de binnenkant zichtbaar is en waar we groen licht voor krijgen. Na de scan kunnen we weer verder kijken en schakelen. Voor nu ga ik er nog vanuit dat we voprlopig nog uit de running liggen.
Geen idee of Beeb het daar mee eens is maar goed.
@ Miereneter, Nou maar echt! Dit is voor mij wel iedere keer even die controle hoe haar mindset is. Toen ze een tijd terug niet haar zelf was kreeg ik dit niet eruit hoor haha. Op onze insta story hebben we nog veel meer gekke bekken haha, ze was op dreef.
cijsalover
Geplaatst: 10-07-25 13:28
Zijn jullie ook bekend met goede lesgevers die eventueel op locatie komen in noordwest Friesland?
Toushie wat een leukerds wauw smelt koppies (en lichamen haha ) leuk dat je ook naar NK gaat dan zie ik je daar
cijsalover Natascha Holtrop zit zo rond Sneek volgens mij Maureen95 klopt goot van de regen helaas ik moest rnd half 3 indd die bak was goed gevuld hihi
_Carien
Geplaatst: 10-07-25 14:47
cijsalover schreef:
Zijn jullie ook bekend met goede lesgevers die eventueel op locatie komen in noordwest Friesland?
Hier gaat alles zijn gangetje! Maartje is enkele maanden geleden verkocht, en heeft nu een super leuk 7 jarig mens helemaal voor zichzelf. Ze is echt uitgebloeid tot een fantastische kinderpony, iets wat mij niet verbaast.
Maar goed, ze was altijd de handpony van Shanti, en nu ik die niet meer had.. kon ik niet meer naar buiten (Shanti is een emotionele support pony nodig) Nu heb ik een leuke vrouw leren kennen op stal! Haar pony staat nu bij die van mij in de wei, en sinds kort zijn we gaan kijken of haar pony met mij mee kan naar buiten! paar keer geoefend en het ging fantstisch! Dus vandaag voor het eerst helemaal alleen met beide dames naar buiten gegaan. En dat ging heerlijk! Ik had meer last van mijn eigen stuiter-pony (ze heeft geen chilmodus onder het zadel) dan van de 'befaamde' pony van stal (gaan nogal wat roddels over deze pony rond, zou vals zijn, niet betrouwbaar) Kan dus eindelijk weer de bossen onveilig maken!
Wat fijn dat je nu gezellig met je stalgenootje naar het bos kan. Dat is toch wel leuker dan alleen.
Toushie
Geplaatst: 14-07-25 12:54
@denies , mocht je ooit een opvolger zoeken dan tik je maar aan en kunnen we altijd kijken naar eventuele mogelijkheden Vrolijke beeb fotos. Nou ben benieuwd naar de scan. Maar ik zou denken als ik die vergelijkingsfotos zie dat je echt al stappen vooruit moet hebben gemaakt.
Sheeltje , we treffen elkaar daar dan vast wel !
Benfan , wat fijn dat je weer de bossen in kan. En super dat dat dus zo goed gaat met de pony van stalgenootje
Hier Skylar en lootah even mee naar de bak. Wou ze meenemen naar het bos maar was al vroeg warm en veel insecten dus ik hoop op donderdag oid. Heb nu nachtdiensten en donderdag zou het koeler moeten zijn.
In de bak was het ook benauwd , dus niet super lang gereden. Wel wat beeldmateriaal. Let op galop is voor ons heel moeilijk punt dus nee het is niet echt verzameld maar ben zo blij dat hij nu door galoppeerd ipv gaan bokken of staken omdat hij het moeilijk vind.
We zijn vooral bezig met voorwaarts en loslaten en voorwaarts. Want hij gaat snel in de rem en dan steigeren , staken ect als hij wat moeilijk vind. En na het werken even rollen.