[WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: [WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:20

Jeetje Toushie, dat is wel dubbel balen zeg.. ik hoop dat ze snel hersteld!!

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:24

Toushi, hoe heb jij het wandelen aangepakt met Lootah als ik vragen mag? Ik zou met Whiz ook graag een start maken met wandelen, maar ik vrees dat hij erg hangt aan de kudde. Hier ook een drukke weg, dus zal het dan echt vroeg moeten doen. Wat een gouden momenten met Dallas <3
Edit: lees nu ook van jouw pech, wat balen! Hopelijk herstelt het gewoon goed en ben je er de volgende keer bij. Iig een wijs besluit.

Alles ingepakt Maureen en Joe gewassen en gestreken? Spannend, heel veel plezier morgen!

Denise, wat enorm balen. Inderdaad, je bent er op tijd bij. Logisch dat dit je even terug zet, begrijpelijk. Ik maak op dat het nog een soort gunstige blessure is? Sterkte!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:37

Het is verder niet warm of dik oid. Dus denk dat met rust vanzelf goed komt.

Maureen heel veel plezier en succes morgen.

Carien: Oeh ze zijn hier vanaf veulen af aan al langs de weg in en uitgeladen dus dat helpt. Verder begonnen met kleine stukjes van de kudde wegnemen. Maar wel gewoon goed doorlopen. Verkeer eigenlijk altijd eerst de ruimte gegeven om ergens een oprit oid in te gaan. Zodat ze kon kijken.

Ik vind zelf al dat landbouw verkeer niks dus dat probeer ik stiekem te mijden :o

En kan je met whiz trainen in een bak ?
Dus eerst in de bak focus op jou ( of afgezet stuk apart van de kudde) zodat hij leert dat met jou leuk is en terug komt bij de kudde.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:58

Kun je met een ervaren paard mee wandelen? Dat werkte bij Noura heel goed. Die heb ik vanaf 6 maanden met Jim meegenomen. Daar liep ze in het begin gewoon achter aan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:30

Amanda, hoe gaat het met het beleren van Noura? Ik zag dat het zadel er op gelegen heeft? Hoe gaat ze daarmee om?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:06

Ja dat ging wel goed. Singel vindt ze soms niet lekker. Maar dat went snel. We zijn nu wat meer bezig met lossigheid aan de longe. Ze kan wat stijf in haar lijf blijven. Dus balkjestraining. En los daarvan dingen op haar rug. Volgende stap is om dat te combineren.
Alles moet gewoon niet te snel en tegelijkertijd heeft ze veel afwisseling nodig, want ze snapt alles heel snel. Alleen de grens naar overvragen is dan heel dun. Qua explosies gaat het ook veel beter. Ze kan alles wat beter reguleren. Ook wel fijn :j

Achterom: leuk dier hoor! Ziet er fijn en relaxt uit :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:40

Klinkt als lekker rustig aan alles leren voor je puppy !
Achterom ontzettend gefeliciteerd met je knapperd <3
Denise wat ontzettend balen van Beeb zeg maar idd belangrijkste dat ze wel lekker in dr koppie zit. Maar balen mag zeker.
Frosty is weer lekker bezig ... duimen dat deze ronde wel lukt. Zal dr eens toefluisteren in die oren van dr dat ze mee gaat werken.
Maureen succes morgen, hopelijk niet te warm om op pad te gaan.

Er zat er nog 1 in de lappenmand maar weet even niet meer van wie, beterschap iig wel :(:)

Er werd gevraagd of joker schoon was...

Was ja :')
Afbeelding
Afbeelding

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:52

_O-
Niks zo lekker om na afspuiten lekker te paneren :D

Wij hadden vanavond een vuurwerkshow. Heb de paarden in het weitje gezet met veel bomen ertussen. Halsters om voor de zekerheid. Schijnwerpers aan. Van de 1e en laatste klap schrokken ze even, maar verder hebben ze lekker staan eten.
Van mij mag het hele consumentenvuurwerk verboden worden met oud & nieuw en zo’n show georganiseerd worden. Veel beter te managen, het komt van 1 kant, duurt veel korter. Veel minder stress.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:55

xDenies schreef:
@ Miereneter,
Wéér? Dat valt toch wel mee..? -O- Ze is gelukkig ook blakend in gezondheid maar blijkbaar is er een stap niet goed gegaan :(

O nee, ik bedoelde niets met 'weer'! Ik typte onnadenkend. Vind het stom voor jou dat al je leuke plannen nu op on-hold moeten. Hopelijk niet te lang. Ze ziet er inderdaad top uit. Op naar een voorspoedige revalidatie!

Ach Toushi, jij ook pech. Ze zijn er zo goed in, zichzelf blesseren ;( . Jullie ook snel herstel gewenst!

Joker _O- .

Fijn dat je paarden zo rustig bleven, Daihyo. Ik ben ook voor gemeentelijke vuurwerkshows, je hebt mooi spektakel en veel minder overlast, voor mens en dier.

Ik duim mee voor Frosty's volgende ronde. Dat er iets moois moge blijven plakken.

Veel plezier vandaag, Maureen!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:15

Daiyho , wat goed van ze zeg! Toch altijd fijn als het weer goed is gegaan.
Fijn dat het reguleren van Noura haar uitspattingen steeds beter lijkt te gaan en je daar een manier in lijkt te kunnen vinden om er mee om te gaan die voor jullie werkt.

Mondy : hahaha die joker. Hij is eventjes wit geweest :j

Nou gezien we niet naar wedstrijd konden , naar de bak geweest vanochtend. Het lijkt wel eindelijk tot een samenwerking zijn gekomen.
Ipv alleen maar boos en nukkig zijn.
Hij vind buiten geweldig , de bak vreselijk. Mja de bak moet wel om gewoon ook de basis er goed in te hebben. Nu vind hij balkjes wel leuk. Dus probeer nu maar steeds iets anders neer te leggen zodat we afwisseling is. En vandaag twee losse balken ook voor de galop ( dat is nog erg moeilijk vind hij) en zonder gebijt , gebok , gestaakt en gestijger alles gedaan *\o/*
Dus wederom lekker gereden.

Afbeelding

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:37

Fijn dat je zo lekker hebt gereden! Hoe is het nu met het been? En die foto’s van Dallas zijn <3

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:59

Ze is nog kreupel. Maar die glijer van vorige week lijkt het niet te zijn . Want bedacht mij later we zijn toen woensdag nog naar het bos geweest en niks aan de hand. Ik verwacht dat ze in de wei een glijer heeft gemaakt en iets verrekt oid. Er is nergens een verdikking te zien. Niet warm. Ze staat er goed op verder.

Hahaha Ja Dallas is ook echt een knuffelkont. Beide veulens wel.
Gister visite gehad en vriendin heeft lange dreads. Nou die zo over het hoofd gelegd en ze geven er helemaal niks om. Vonden het alleen maar leuk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:07

Dalles. <3

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:12

Wat fijn dat je weer zo lekker gereden hebt ! Voor jou maar ook voor hem dat ie t nu leuk vind.
Blijf vooral foto's spammen van je draakjes hoor :))

En een vuurwerkshow _O- maar met je eens mbt liever zulke dan vrij geknal.
Joker geeft er geen zak om maar vooral voor al het wildlife en bange honden enz