Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Adrienne schreef:Ik denk dat Jolande in eerste instantie doelde op het feit dat er een paar paarden waren die al zeker genoeg tijd hadden gehad te rusten. Maar toch afgemat de ring in kwamen voor de prijs uitrijking. Als of ze net de maraton hadden gelopen.

Bovendien is een vergelijking met een hond niet zo praktisch in dit geval. Een hond is een roofdier en een paard een prooidier. Beiden reageren op verschillende manieren. Respect kun je niet afdwingen, vertrouwen kun je er niet inslaan. Nope, ik ben geen wereldkampioen dus ik zal braaf verder mijn mond houden maar ja, wie weet is er dan nog een taak voor mij weggelegd
(ik hoop dat iedereen ook dit bericht met enige vorm van knipoog leest aangezien het toch moeilijk is om alleen zwart op wit duidelijk te maken wat je bedoeld en wat je intonatie is) XoNo schreef:Ik denk het eerste SM. Ik kan me daar ook aan ergeren. Paarden die tijdens een lineup alsnog geconcentreerd naar de grond moeten kijken. Met bumpen kun je een paar attent maken op het feit dat je iets gaat doen, dat is niet het geval tijdens een lineup, naar mijn mening. Dus ook geen reden om constant te gaan zitten bumpen.
Bertus schreef:Hebben jullie gisteren ook het nieuwe hengstenboek van de Quarter ontvangen!
Erg leuk om daar in te snuffelen, beetje oriënteren op de hengstenmarkt én natuurlijk plaatjes kijken![]()
We hadden het laats over open mondjes bij het maken van een sliding stop nav de foto's uit Eersel.
In het hengstenboek staat een 2 pagina's grote advertentie van Burgmeijer. Allemaal plaatjes van Rieky natuurlijk. En... overal de mondjes open![]()
De teugels lijken ook redelijk op spanning te staan.
het kan dus blijkbaar de beste gebeuren...
Is jullie dat ook opgevallen?
Maar als je het zelf beter kan waarom stuur je niets eens een keer een foto van jezelf in. Maarja dat zal je wel niet durfen, omdat dat er niet uitziet. Maar als je een keer een tip voor Riecky hebt waarom vertel je het haar dan niet een keer zelf.
Als je altijd achter haar rug om haar af te lopen kraken kan zij daar natuurlijk ook weinig mee. En het is natuurlijk wel erg laf.