TREC Wieringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HCRanch

Re: TREC Wieringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 11:09

ik miste je al Ciska, jammer dat je er niet kon zijn.
Volgend jaar beter

Mijn maatje kan niet mee naar Beek dus als er iemand nog een equipe wil rijden en niemand heeft.....

Marc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:47

Wij vonden ons eerste Trecweekend ook super! En ook hier heeft de debutantenprijs gewerkt hoor.... Haha! we gaan ook naar Beek!
Marc heeft genoten en Rinda vond het ook erg leuk om te doen.
De POR verliep super......Marc moest wel de snelheid in de gaten houden want Rinnepinnetje gaat nogal eens harder....leuk dat je dat dus ook terugziet in die uitslagen! Toch zat hij vaak best in de richting...en had zowaar een keer een te langzame tijd op een traject Tong uitsteken (later zei hij dat er kleine steentjes in de berm lagen en hij daarom ging stappen... Kusje Rinda heeft geen ijzers dus we mijden de weg een beetje) Ja...de POR is duidelijk iets voor Rinda......maar dat vermoeden hadden we al!
De PTV was even wat anders. Marc vermoedde dat ze niet snel door de doolhof van strobalen zou gaan en daar racede madame dus gewoon doorheen.....maar springen? O nee....ze deed er alles aan om dat te voorkomen Knipoog We hebben dus ook hele oenige foto's en duidelijk is geworden dat Marc waarschijnlijk nooit een echte springruiter gaat worden! Haha!
Het gekke was dat ze dus eigenlijk net andersom deed als onze verwachting....het hek openen doen we vaak.....maar deze keer ging ze bijna met hek en al aan de haal! Mevrouw was een beetje heet.....de brug? Wah! Doodeng zeg! Thuis en in andere gelegenheden wandelt ze over allerlei bruggen....de smalle doorgang nam ze echter in volle galop terwijl Marc eigenlijk een zijsprong verwachtte.....
Stilstaan en rechts opstijgen doen we vaak....maar ook dit was nu moeilijk omdat Rinda veel te druk was...toch ging het nog goed! Marc had heel wijs besloten om links af te stappen.....rechts vind hij wat moeilijker en Rinda stond in de startblokken om verder te gaan....hij moest haar echt tegenhouden! Normaal staat ze doodstil...Hij maakte het zichzelf zo wel moeilijk want moest dus om haar heen lopen...en deed dit achterlangs. Hij blijft een rare....maar zij bleef dus wel mooi staan!
De waterbak ging super......en dan te bedenken dat Rinda twee jaar terug nog geeneens door een plas durfde! Enne :sorry voor de organisatie maar zij heeft de badeendjes volgens mij amper gezien! (volgende keer misschien toch een paarse krokodil??) Maar wat een leuk idee! En wat een wrk hebben jullie van de organisatie gehad zeg! Petje af hoor!
En nu ga ik de foto's bekijken!!!!

We verheugen ons al op Beek!

Groetjes van Tanja!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:49

De foto's zijn leuk!
Grappig ook om te zien hoe al die paarden door de benen zakken bij de""laaghangende takken"!

Marc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:56

Huh? Ben ik nou een aardappel? Ik zie de foto's niet?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:00

Marc schreef:
Huh? Ben ik nou een aardappel? Ik zie de foto's niet?

Hey, eigenheimer of bintje... Haha!

Nee, ze staan nog niet op de site maar kijk HIER! even.

Marc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:04

Bintje....Marc is de eigenheimer Knipoog En Rinda de potige tante!

Mijn dank is groot...ik ga gelijk kijken!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:07

Joehoe! Wendy en ik zijn de twee laatste inschrijvingen voor Beek (net op tijd dus) - gaan we eindelijk echt TREC-rijden! Go jij! Go jij!

Ik vond de indoor-PTV in Eersel vorig jaar al erg leuk om te doen, nu maar eens kijken hoe we het er dit jaar doen op een hele TREC.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:28

Marc schreef:
Bintje....Marc is de eigenheimer Knipoog En Rinda de potige tante!

Mijn dank is groot...ik ga gelijk kijken!

Whahaha, ik zit nu op mijn werk en kan de link nog niet op de site zetten... vanavond.

En ja, we hebben nagedacht over de paarse krokodil, maar daar is de waterbak te klein voor. Dan blijft er geen plek meer over. Marc ging er dan wel in, maar hij was wel een van de weinigen. Nu was dat vorig jaar ookal hoor, lag niet aan de eendjes Haha!

Maar we gaan volgend jaar maar Chinezen ipv BBQen? De rij was wel erg lang. We hadden vorig jaar ook maar 40 deelnemers en nu ruim 70, dus dat brengt weer hele andere ´problemen´ met zich mee. Maar meer dan dit gaat niet lukken.

@Karin, leuk dat je meedoet, ik ben er ook in Beek! Het wordt vast erg gezellig!

FjordenWen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:44

Ook meteen even de foto's bekeken!! Leuk Haha!

Inderdaad echt grappig hoe die paarden allemaal 'bukken' onder takken! Hoewel sommige foto's ook heel leuk zijn waarbij de ruiter wel bukt, maar het paard zo staat van NEE Knipoog En ik moest helemaal lachen om die foto's van Marc onder de takken ROFL Kreeg hij daar extra punten voor? Knipoog

Marc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:07

Ja...de foto's zijn erg leuk! Zo heb ik ook een beetje de POR kunnen meemaken! Ik wist niet dat ze ook door een dorpje waren geweest!
Dat van die bukkende paarden onder die takken vind ik ook zo bijzonder...en wat gingen sommigen hard daaronder door!

Nee...Marc kreeg geen extra punten.....haha! Nou moet ik eerlijk zeggen dat hij dit in het bos nooit zo doet hoor! Tenminste... Knipoog niet in een volle galop!
Zo was er trouwens bij die waterbak een Haflinger die er ook echt plonzend doorheen stapte....een knieactie van een Hackney....geweldig!
Weet je.....iedereen had gewoon echt lol.....wij hebben Rinda nu 1,5 jaar en draaien nog maar net mee maar dat is bij andere wedstrijden wel eens anders! De sfeer was hier gewoon super leuk....de meesten waren lekker aan het genieten van hun paard, men hielp elkaar als het even kon....Ja...zet ons maar vast weer op de lijst hoor voor volgend jaar! Enne we nemen veel toeschouwers mee want velen zijn erg enthousiast geworden na de lading foto's die ze kregen van me!

Groetjes van Tanja!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:24

Als je ook nog een paar vrijwilligers aanlevert zet ik je alvast op de lijst Haha!