Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heeft gister (ietwat onbedoeld) een trainingswandelingetje gemaakt van 17-20km met manlief, woeps. Was ietswat afgedwaald in het bos en bedacht toen dattie ook nog terug moest.

bella24 schreef:Mijn doel voor 2008 is om 3 x een korte klasse II in rustig tempo uit te rijden. Ik wil ook wat overnachtingen oefenen met mijn paard.
Voor de rest gaan we onze aandacht richten op dressuur & springen
Het is uiteindelijk 2 x een korte klasse II geworden omdat ik na het debuut in klasse II vond dat er eerst nog wat scheefheidsprobleempjes weg gewerkt moesten worden. Maar het waren wel twee hele mooie klasse II's !

Nina_rex schreef:Met Rex heb ik alle doelen wel bereikt: we hebben een 75 km goed uitgereden, we hebben de 1000 km gehaald zonder ooit afgekeurd te worden, 5 jaar blessureloos endurance gereden. Komend jaar gewoon nog wat rustige Klasse 2's meepikken, misschien start hij ook een paar keer met mijn moeder aangezien haar paard in mei als het goed is een veulen krijgt.
En met onze nieuwe aanwinst Starbucks: eerst maar eens inrijden, rustig de training oppakken, sterker worden. Dan een paar 20-ers of misschien 30-ers meepikken in België.
En niet te vergeten, ook een endurancedoel voor 2008: van onze wedstrijd in Banholt weer een succes maken!Weer een mooie route uitzetten, klasse 3 erbij, alles zo goed mogelijk regelen...
, ik ben maar 1 keer 30 km gestart met Rex en 1 keer met het paard van mijn vader. Voor de rest is er weinig van wedstrijden gekomen door tijdgebrek (klussen, tuin aanleggen). Ik heb de wedstrijden ook echt niet gemist. Mijn moeder heeft wel ook 1 rit met Rex gedaan.
Dat laatste zijn we nog aan het oefenen, en qua rijden zijn we wel al een stuk verder, dus die 20-er of 30-er is weer mijn doel voor dit jaar.