Vond Princehage al niet leuk, maar na zoiets hoef ik er echt niet meer heen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWuppie schreef:Vind het ook idioot dat je je daar als ruiter druk om moet maken. Je verwacht toch gewoon een eerlijke cross voorgeschoteld te krijgen![]()
Vond Princehage al niet leuk, maar na zoiets hoef ik er echt niet meer heen!

SGWuppie schreef:Ja, dat is erg jammer, zeker als ze dan niet openstaan voor commentaar. Ik persoonlijk vind het echt niet kunnen zo'n afstand op een dikke hindernis. Snap de rol van TA dan ook niet helemaal!!
Ik hoorde dat Renate hem als in-uit had genomen! Voor de B vond ik het verder wel een hele leuke cross! Ben wel blij dat ik niet L hoefde te starten daar...
Hoewel ik de waterinsprong wel goed te doen vond.
Scum schreef:Ik denk ook dat ze het volgend jaar niet meer doen. Het kruis is ook aangepast en die afsprong ook.
De afstand van die fuik klopte ook niet, maar ik ben daar met Online vanuit stilstand overheen gegaan, dus dat lukteIk hoorde dat Renate hem als in-uit had genomen! Voor de B vond ik het verder wel een hele leuke cross! Ben wel blij dat ik niet L hoefde te starten daar...
Wollie; ik ga ff in het reglement snuffelen.
Simmie schreef:Wollie, afsprongen mogen 120 zijn in het L.
SGWOllie schreef:Scum schreef:Ik denk ook dat ze het volgend jaar niet meer doen. Het kruis is ook aangepast en die afsprong ook.
De afstand van die fuik klopte ook niet, maar ik ben daar met Online vanuit stilstand overheen gegaan, dus dat lukteIk hoorde dat Renate hem als in-uit had genomen! Voor de B vond ik het verder wel een hele leuke cross! Ben wel blij dat ik niet L hoefde te starten daar...
Wollie; ik ga ff in het reglement snuffelen.
Welke afsprong is aangepast daar??? Niet die in de B en L cross zat hoor!
Snuffel ze!
dyaco schreef:de fuik ? welke was dat ?
SGWOllie schreef:Simmie schreef:Wollie, afsprongen mogen 120 zijn in het L.
En maakt het dan nog uit of er water onder ligt? Anders denk ik dat de waterinsprong regelementair wel mocht...
Scum schreef:3 jaar geleden is er voor de cross protest aangetekend tegen de afsprong. Die was nl. 1.10 hoog. En dat mocht reglementair niet. Die is toen uit de wedstrijd gehaald. Of iig; je kreeg de keuze om er langsaf te gaan of hem te springen want ze hebben de vlaggen toen verzet. Dit was in de B cross. Ik weet dat 100% zeker. Bitwise heeft er toen voor gekozen om hem wel te springen.

Scum schreef:dyaco schreef:de fuik ? welke was dat ?
Ik noem het fuik (hij zal vast anders geheten hebben). Als je het bos terug in ging voor het water dan zat hij aan de rechterkant. Het was een dubbelsprong op 6,5 meter (dus veel te kort voor paarden) waarbij je bergafwaarts erin sprong en bergopwaarts weer eruit. En meteen daarna kwam je bij het water. Volgens mij zat hij er alleen voor de B paarden in.