Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lvdv schreef:STARTLIJST STAAT EROP
Nickeltje schreef:Ik dacht ergens gelezen te hebben dat bp verplicht is...
Zou het in elk geval wel zo veilig vinden.

Ik doe ook mee en sta als nr 102 op de lijst!!! Is er misschien nog iemand bij de paarden die dicht in mijn buurt moet starten?? Ik weet namelijk niet of Monty alleen wil lopen en zou het wel prettig vinden(is mijn en zijn eerste keer
) dat ik als het niet wil ergens achteraan kan rijden
Heb er wel zin in!! Anne_GTI schreef:Heel apart, heb me al tijden geleden opgegeven maar sta niet op de lijst?
montecito schreef:Nickeltje;Volgens mij zijn jullie inmiddels al ietsje verplaatst!! Ik wil het wel proberen, heb je dan enig idee hoe dat gaat?? Ik ga vanavond proberen te bellen!!

nr. 50
) en neem ik nog een andere fotograaf mee om twee hindernissen te kunnen fotograferen! 
dus de uitkijktoren word ditjaar niet gebruikt want het mais staat er nog voor) linda_lekuri schreef:Ik ( de vriend van Linda_lekuri) sta voor Xandro beide dagen te fotograferen!
Als het goed is hebben we de volledige stand bij ons ( gelijk kijken en printen) en neem ik nog een andere fotograaf mee om twee hindernissen te kunnen fotograferen!