[WN] I Cee Diamonds

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anika

Re: I Cee Diamonds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 14:54

jessiejanes schreef:
Ach,..het handige van een oppas is, is zou het weer slechter gaan , je weer iemand anders hebt om naar te wijzen .
En DAT is dan toch weer een gerustellende gedachte,.........

Wat een k*t opmerking van je. Ik had je anders in geschat...

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 14:58

Maakt absoluut geen verschil of ik hier ben of de kei van een oppas die wij hebben! Ongeloofelijk hoe hierop gereageerd wordt. We kunnen weer iemand de grond in boren! Go jij! Go jij!

Ik hoef veder geen enkele verantwoording af te leggen aan jullie.

Karolien

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 14:59

ik vind het ook een beetje misplaatste opmerking!!!

Anika is imo serieuss met sport en paarden bezig, een reis Amerika staat denk ik al lang vast en annuleren kan met dit niet en kost een hoop geld dan.

Verder staat Ice nu ook niet thuis en is er geen zicht opvan haarzelf en ik denk dat er heus een vertrouwde oppas aanwezig is.
Daarbij is de EIGEN arts natuurlijk wel aanwezig waar ze wel degelijk vertrouwen in heeft.Als er iets is moet de eigen DA het ook oplossen.

Anika. Heel veel sterkte, hij staat toch het liefst in zijn eigen stalletje denk ik dan maar, zal in vertrouwde handen zijn bij je DA, en ondanks alle pech toch veel succes en plezier daar aan de overkant van het water.

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 15:00

Nog even tot slot Ice komt alleen naar huis als er geen onstekings gevaar meer is. Nogal logies!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:10

Moderatoropmerking:
Oneliners verwijderd

Graag ontopic blijven en geen onnodige quotes en oneliners plaatsen!

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 15:16

Nou de oneliners worden weer eens weg gehaald!.

Maar goed bij deze meisjelief en elcamino Bedankt voor jullie steun en inderdaad hoef ik
geen verantwoording af te leggen hier daar heb je helemaal gelijk! Knipoog

Magic27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:34

Tja ,een paar dagen geleden waren het nog de stomme DA's in duitsland ,en het hengstje moest maar zo snel als mogelijk hier naar nederland koste wat het kost ....Ik snap het ook niet helemaal meer hoor.Je hebt paarden die in duitsland en amerika in training staan ,maar de verzekeringen voor de buitenlandse dierenartskosten zijn in eerste instantie niet ,of tenminste je weet het niet gedekt ???!!!Nou komt die naar huis ,ga jij voor ""zaken doen"" naar Amerika .Lecker lessen enz.
Ik had de indruk dat je in verband met I Cee gewoon wat medeleiden/ medeleven nodig had.Het klinkt allemaal niet erg professionnel .Rij je eigentlijk ook hier in nederland wedstrijden of alleen maar in duitsland .Want volgens mij staat I Cee in duitsland bij Rudi ,die traint hem ,als er een wedstrijd gepland is ga je een paar dagen eerder dan de wedstrijd heen,rijd je I Cee ,en dan start je met hem op de wedstrijd .Heeft Rudi het werk gedaan en jij scored.Corrigeer mee als ik het verkeerd heb,hoor

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:40

Nou Rob, je hebt duidelijk weer je zin ... !!!
Even lekker jennen!! Het is je weer gelukt om mensen uit hun tent te lokken met je waardeloze opmerkingen!! Van profiel veranderen heeft dus duidelijk geen zin gehad, want je bent er niet aardiger op geworden. Vera, je zou dit soort opmerkingen zoals van Rob, JJ en Magic27 (die overigens een paar maanden op bokt zit en nu al lelijk doet) moeten weghalen ipv oneliners. Mensen, ga eens jullie paarden trainen in plaats van dit soort waardeloze opmerkingen te plaatsen. Of proef ik daar wat afgunst over de trip die Anika gaat maken ...? Ik kan t me niet voorstellen, maar je zou t bijna denken ... Een andere reden kan ik niet bedenken dat jullie dit soort onaardigheden plaatsen.

Ik hoop dat ICE snel weer de oude is.
Gr. Irene

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 15:45

Haha! moet niet gekker worden!

Magic27, Zal het eens aan Rudi vragen of we dat zo kunnen doen. Je brengt me op een idee!!! OK dan!

Irene K. bedankt voor je steun, ik ben het met je eens maar ben bang dat ze er niks aan zullen doen...

Magic27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:05

Irene K;
Niemand is hier aan het jennen ,of aan het uit de tent locken .
Dit is een Forum waar je discussies voert .En iedereen mag zijn eigen mening uiten ,toch
Ik ben ook absoluut niet beledigend geworden ....wel goed lezen ,hoor
Maar als in een Topic alleen medeleiden gevraagd word ,graag even voor die tijd melden .
Laatst bijgewerkt door Vera op 20-07-07 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: quote verwijderd

Magic27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:09

@ Anika:
Wil je me nou wijs maken dat je met je paard elke als er in duitsland een wedstrijd is ,met de trailer heen en weer rijd ? Je rijd volgens je website sinds 2005 western ........?!??
Laatst bijgewerkt door Vera op 20-07-07 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Magic27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:11

@ anika:
Waroom plaats je dat dan op een openbare Forum ,en heb je het niet met je vriendinnen thuis daarover?
Laatst bijgewerkt door Vera op 20-07-07 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 16:14

Ik wil enkel de mensen nog even bedanken die ons hebben gesteund. Dit topic was bedoeld voor Ice zijn fans. Om te laten weten wat er speelt en dat hij dit jaar niet meer geshowd zal worden. Stom van mij dat ik dacht open een eerlijk over iets te zijn. Ik ben klaar met deze topic, want mensen vinden het nodig hier een negative stempel op te drukken. Ik zal geen topics meer op bokt plaatsen enkel nog af en toe in het fokkerij forum.

Ik ga lekker veder met de paarden en de sport zoals ik dat al deed. En wens iedereen veel succes in zijn of haar ding...

Karolien
Laatst bijgewerkt door anika op 20-07-07 16:22, in het totaal 3 keer bewerkt

Magic27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:17

anika schreef:
Haha! moet niet gekker worden!

Magic27, Zal het eens aan Rudi vragen of we dat zo kunnen doen. Je brengt me op een idee!!! OK dan!

Irene K. bedankt voor je steun, ik ben het met je eens maar ben bang dat ze er niks aan zullen doen...

Dat doet Rudi ,het is een trainer en verdiend zijn geld daarmee....

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:58

Moderatoropmerking:
Mag ik nogmaals iedereen er op wijzen dat er geen onnodige quotes geplaats worden. Je kunt degene aanspreken met bv. een @-teken zodat hij/zij weet dat het voor hen bestemd is.
Verder verzoek ik ook om netjes een discussie over het topic te voeren en geen steken onder water te plaatsen. Onliners met inhoudloze opmerkingen worden verwijderd.

Magic27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:02

Koffie (of thee)! Koffie (of thee)! Misschien heb ik dan toch verkeerde Info uit duitsland gekregen..?/???
Ik hoop dat ik toch nog een eerlijke antwoord van je krijg

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:03

Irene K. schreef:
Nou Rob, je hebt duidelijk weer je zin ... !!!

Waar slaat dit dan op?????????????????????
Heb het topic in het begin ff gelezen en had er mijn gedachten bij,en geloof me ik sta niet alleen met die gedachte.Wil je weten wat ik dacht!!!!!!!! misschien wil je dat wel maar misschien ook niet.
Dat ga ik ook niet doen,omdat ik het onnodig en nutteloos vind.

Maar goed als jij denkt dat een zin van mij zoveel teweeg kan brengen ,zegt dat meer over jou dan over mij.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:06

Ja Rob, altijd jij he!!! Tong uitsteken Whoosh! Haha!

maar goed dan, we zullen het netjes houden:
Ice, wordt snel beter, jongen! Ach gut Vriendjes zijn?

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:21

Ohhhhhhhhh zo werkt het dus.

Het aller aller laatste wat ik in gedachten zou nemen (dus nooit) is Ice niet het aller aller beste wensen.

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:52

hou je pas genoeg van je paard als je alles af zegt en laat om bij je paard te zijn? Verward

ze zal vast wel iemand hebben waar ze genoeg vertrouwen in heeft die ice dus goed gaat verzorgen.
en als je dus een goeie oppas hebt zie ik geen rede waarom ze niet zou kunnen gaan.

heel veel plezier in america
ben stiekum wel een beetje jaloers hoor Knipoog

en niet te vergeten , ik ben blij dat het beter gaat met ice.
en ik hoop ook dat hij snel weer de oude is.

bluebell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:42

Heel veel beterschap gewenst voor Ice! en wat jammer dat er nog steeds mensen zijn die kennelijk niks beters te doen hebben dan zich lekker negatief op te stellen en andere mensen de grond in te trappen.
Maar idd hier op bokt is het meestal klieren, kwetsen en plagen jammer hoor.
Hoop dat Ice gauw weer beter is en dat je een fijne reis naar Amerika zult hebben!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:52

Anyway, met scrollen schiet het een eind op. Goed dat Ice zo'n stuk beter gaat, geen bacterie en als de ontstekingsvrij is lekker naar huis! Ik duim voor een snel herstel, goede reis en fijne thuiskomst!

mondriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 08:39

Jammer dat de mensen die het wel wat uit maakt niet meer kunnen bijhouden hoe het nu met Ice gaat.
Ik ben wel heel benieuwd namelijk.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:53

Yep.... heb al een pb gestuurd aan Anika, wilde ook graag weten hoe het met Ice was...

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:13

dat is zeker jammer.
snap heel goed dat ze niet meer reageert.
dat zou ik ook niet meer doen.
maar de echt geintereseerde mensen die een pb sturen krijgen vast info hoe het met ice gaat. Knipoog