Rescue Remedy van Bach

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yucca

Re: Rescue Remedy van Bach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:19

Ik gebruik het sinds gister, om opgekropte spanning uit mijn paard te halen. 3 maals daag 4 druppels op een klontje/brokje en daarbij bach aangelengd met water op haar 'exceemplekken' deppen.

Ik ben benieuwd of ze erop gaat reageren en of haar plekke verdwijnen.

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 07:01

Rijoco daar is de rexcue nu eigenlijk niet helemaal voor. Er zijn heel veel andere bloesmes voor dit. (bijv Cherry Plum, of Agrimony) als je weet waardoor de spanning komt en hoe het zich uit.

Hoe is je ervaring tot nu toe met de rescue? ze zal misschien wat meer ontspannen zijn maar......

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 08:39

Kokopelli schreef:
Rijoco daar is de rexcue nu eigenlijk niet helemaal voor. Er zijn heel veel andere bloesmes voor dit. (bijv Cherry Plum, of Agrimony) als je weet waardoor de spanning komt en hoe het zich uit.

Hoe is je ervaring tot nu toe met de rescue? ze zal misschien wat meer ontspannen zijn maar......

Ik gebruik het op aanraden van de 'therapeut' van mij paard. Ze is nu bezig met energiebanen etc. Eerlijk gezegd merk ik er nog niet veel van, in haar gedrag. De exceemplekjes lijken wel iets minder te worden, maar qua gedrag (ze zou iets opgewerkter en allerter mogen zijn) merk ik nog geen verschil.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:38

mijn paard wordt juist minder opgwekt en alert van de rescue Knipoog.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:01

Ik heb me vergist, ik heb net nog even goed gekeken en ik gebruik Recovery Plus van Bach. Iemand daar ervaring mee?

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:33

Ik zweer bij bach remdies, niet alleen de rescue (die ik overgens altijd standaard in mijn zadeltas heb *LOL*

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 18:23

weet je wat het is met die recovery. Alles wat er aan de hand KAN zijn zit erin. Er zitten dus zoals ik het lees wel 8 remedies in.
ZONDE probeer de oorzaak vanhet probleem te vinden en daar de juiste remedie(s) bi te pakken. Het valt echt niet mee. ik doe een studie van 3jaar!! alleen voor Bach en aroma er komt echt wel wat bij kijken om de juiste remedie te vinden, Maar dan heb je ook resultaat en snel ook

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:25

Ben volop b ezig met een behandeling met rescue.
De therapeut zei me gisterenavond om het elke 15 min toe te dienen tot dat er verbetering optreedt...

Mijn paard is ernstig ziek (West-Nile virus: zie onder medisch), de DA denkt niet dat hij het haalt...

Therapie wordt uitgevoerd afwisselend op stukje brood, appel, wortel en over hele wervelkolom van staartaanzet tot boven de ogen...

Ik doe ALLES...