Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Ik heb ook nog even gekeken, maar er staat inderdaad niet bij tot hoe laat je kunt rijden.

tinkerfan555 schreef:Hey Amber, mischien kunnen wij wel een beetje naar dezelfde wedstrijden gaan, ik woon vlakbij je
Dan weet ik of het niet te ver is:P
Cyruss__ schreef:In bussloo, vasse, lunteren heb je oa leuke cross hindernissen om te oefenen voor elk niveau
Kylan schreef:Op 2 september is de oefencross in Huissen. Met dressuur en springen.
http://www.oefencrossgrootholthuizen.nl/
Alleen dan kan ik niet
Ingridje16 schreef:wat houd een rugnummerdrager in. Die heb je nodig bij vlietland. Ik snap wel wat het is maar heb je die nodig..
miss_jumpy schreef:Ingridje16 schreef:wat houd een rugnummerdrager in. Die heb je nodig bij vlietland. Ik snap wel wat het is maar heb je die nodig..
ja want wij delen alleen A4 vellen uit met je nummer erop!
Dus die moet je in een rugnummerdrager stoppen. Ik heb wel eens iemand gezien die dat nummer met speldjes op de kleding vastmaakte maar zeker met regen en wind is dat geen succes.
Als je mij er nog een paar keer aan helpt herinneren mag je mijn rugnummerdrager op zondag lenen, ik ben er toch de hele dag!
. Ingridje16 schreef:waar kan je die kopen dan en hoe duur zijn ze?
miss_jumpy schreef:Ingridje16 schreef:wat houd een rugnummerdrager in. Die heb je nodig bij vlietland. Ik snap wel wat het is maar heb je die nodig..
ja want wij delen alleen A4 vellen uit met je nummer erop!
Dus die moet je in een rugnummerdrager stoppen. Ik heb wel eens iemand gezien die dat nummer met speldjes op de kleding vastmaakte maar zeker met regen en wind is dat geen succes.
Als je mij er nog een paar keer aan helpt herinneren mag je mijn rugnummerdrager op zondag lenen, ik ben er toch de hele dag!
Ingridje16 schreef:Ja idd, maar zijn die rugnummerdragers ook voor de oefencross al nodig. Vind ik opzich een beetje raar..