splash1999 schreef:bent een beetje pech moet ik afzeggen, splash is kreupel
Is Splash kreupel?? Oh wat balen zeg
maar wie weet is ze tegen die tijd al weer beter? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
splash1999 schreef:bent een beetje pech moet ik afzeggen, splash is kreupel
maar wie weet is ze tegen die tijd al weer beter? Firesolo schreef:De gehele groep 2 is volgens mij aanwezig, ik meld mij ook even met mijn spikkelpaard. Heb er erg veel zin in!
AnneOmie schreef:splash1999 schreef:bent een beetje pech moet ik afzeggen, splash is kreupel
Is Splash kreupel?? Oh wat balen zegmaar wie weet is ze tegen die tijd al weer beter?
AnneOmie schreef:Firesolo schreef:De gehele groep 2 is volgens mij aanwezig, ik meld mij ook even met mijn spikkelpaard. Heb er erg veel zin in!
Hey gezellig heel bokt in groep 2
AnneOmie schreef:Ja maar jij zou niet met de massa meegaan toch en dan gewoon met ons meestarten![]()

xDaPhNex schreef:Kan het zijn dat deze wedstrijd naar stal "Laseur" ook in Soest verplaatst is?
ik sta op deze stal en ving van de week iets op dat er bij ons ook een endurance wedstrijd plaats zou gaan vinden.
Laseur heeft gewoon eigen weiland waar volop geparkeerd kan worden en je zit met 30 seconden in de natuur.
heeft iemand hier al iets van gehoord??