Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peter was dan wel ook errug snel. Zelfs sneller dan mij
Achteraf gezien zei iedereen dat ik het 2e gedeelte in de grote bak wat terug was gevallen in tempo. Had trouwens ook een geplande afkorting overgeslagen in alle concentratie
Gefeliciteerd!
want ik reed 11A alternatief en 11B gewoon, en dat was verder wel gewoon goed?? *ik was door 2 x 11B uitgesloten, maar dat had daar niets mee te maken* En ik heb ook iemand gezien die 8A gewoon deed, weigering op 8B had en toen alternatief 8B deed
_Jitske_ schreef:En ik heb ook iemand gezien die 8A gewoon deed, weigering op 8B had en toen alternatief 8B deed![]()
KarmY_LoVeR schreef:_Jitske_ schreef:En ik heb ook iemand gezien die 8A gewoon deed, weigering op 8B had en toen alternatief 8B deed![]()
Martijn Bazelmans deed dat. Hij had 2 keer een weigering op B, en toen nam hij het alternatief. Er was wel twijfel over of dat mocht, maar uiteindelijk zeiden ze dat dat wel toegestaan was. Er was wel vaak omgeroepen dat als je 8A nam, je 8B ook moest nemen, om twijfel te voorkomen of er nou een fout op 8B was of dat ze er opzettelijk langs reden om het alternatief te nemen.

Vervelend Margo!
*ik heb alleen Ungaro gezien, later was ik al naar huis*