Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nee t zit iets verder naar voren 

Herman vroeg zich wel af hoe Utah zou reageren
Dus heb daar ook inmiddels meer dan groen licht voor om te gaan crossen.

. Ik twijfelde te veel, dus had mijn paard zoiets van "ja en nu??".
. Ik heb vroeger een aantal keer in een hindernis gelegen en dat is niet zo prettig. Paard kan het zat, is ook niet bang, dus dat weigeren komt wel goed.
Zaterdag hadden ze ieder nog mooi een proef voor 2 wp gelopen
Hij is nu echt paard geworden, om t zo maar effe te zeggen. Hij sprong echt lekker en pakte alles goed aan. De enigste sprong waar hij op overbluft werd was die huisjes; hij sprong er een wel direct de eerste keer maar tijdens t parcours stopte ie er 2 keer op. Daarna kon ik m wel overtuigen en sprong ie gewoon heel lekker verder. Ook de bult, het afsprongetje, het water en de sprong van buiten-binnen en de watersprong gingen super! Op die 2 stops na ging het dus eigenlijk super en ik ben heel tevreden. Alleen ben ik nog n beetje aan t twijfelen of ik m nou zal starten in Wanroy in t B of niet.....
Advies van Gerrit was om gewoon lekker rond proberen te rijden ipv voor de prijzen te gaan. Ik denk dat dat n heel goed idee is. (dan mag Pasjha zich lekker uitsloven voor de prijzen
)
Hij pakte alles goed aan, wel vaak ietsie té enthiousiast
maarja, dat zijn we gewend haha. Hij word dan wat sterk en eigenlijk moet ik m dan meer opsluiten voor de sprong. Maar toch pakt ie alles heel braaf. De eerste x parcours rijden ging best goed, alleen dus soms n beetje lastig opsluiten. Da's t nadeel van in n bak van 20x60 ipv in een bos crossen
Daarna mochten we nog n keer t parcours rijden mét afkorting en de smalle hoge haspel zónder boompjes ernaast
Ik heb n paar ruige afkortingen kunnen rijden en hierdoor was Pasjha wel makkelijk te controleren; 2.04 als ik me goed herinner. Pasjha was echt helemaal in z'n element na t crossen.
Op naar Wanroy! marieketencate schreef:Hee Floor, was jij dat die naast je schimmel ging liggen? Had ik natuurlijk weer niet in de gaten dat ik bij een bokker in de groep zat!
Wuppie deed het heel braaf!