Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het rijden gaat echt met sprongen vooruit
spotless schreef:Nou Klaas, als we Diana vanavond nou eens heel lief vragen om haar toestel beschikbaar te stellen, dan wil ik dat wel even vasthouden...

susan schreef:nou klaas schiet op met plaatsen dan
kippie20 schreef:k ken je wel niet klaas maar dat paardje is echt onwijs mooi... houd ik wel van haha....
klaasjuhhh schreef:spotless schreef:Nou Klaas, als we Diana vanavond nou eens heel lief vragen om haar toestel beschikbaar te stellen, dan wil ik dat wel even vasthouden...
Jij stiekemerd! Beetje om de hoek staan foto's te maken terwijl ik aan het hoevenkrabben ben
Nee hardstikke bedankt! Diana ook!
Voor de 'niet wetenden': Er zijn vanavond foto's gemaakt van het rijden
Ja, ik dacht ik maak een mini-reportage van een avondje les van Klaas. Alleen jammer dat de batterij van de camera toen nog (bijna) leeg was, dus dat ging niet door. Na 20 minuutjes laden deed 'ie het wel weer. Foto's worden als Diana het niet te druk heeft morgen gemaild dus dan zal ik een nieuw topic starten

)
Ziet fototopic nu pas...*Knapperd Klaasjuhh, Beetje allround in het begin dus, Leuk zeker doen, ook de hunter!!!Gewoon doen!!!En ik weet dat jij een paar rijbroeken in de kast hebt liggen dus GO go go, Fijn dat je nu eindelijk een maatje hebt, wens je veel plezier ermee, en fijne buitenritten, over de eibertsgeasten...en wij wachten hier braaf op meerdere foto`s!!!
Degene die de foto's op haar toestel heeft staan heeft het errug druk en heeft bovendien afgelopen vrijdag haar hond moeten laten inslapen
dus haar hoofd stond even niet naar foto's mailen...