[SGW] NK SGW Princenhage 3/4 nov - voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jiska

Re: NK SGW Princenhage 3/4 nov - voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:33

ik zie dat floorinoor ook op de lijst staat, zij rijdt toch nationaal voor belgie (internationaal wel voor nederland) Kun je dan ook aan het NK meedoen? en Jos Houben net zo toch??

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:35

Dat zag ik ook al Jiska. Het zal toch wel mogen, zeker nu de KNHS alles controleert.

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:37

ja dat zal wel dan, ik weet het ook niet precies hoe ze dat allemaal hebben geregeld met nederland/belgie

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:48

Jos Houben is Nederlander, doen onder de Nederlandse vlag mee. Maar als hij in Nl rijdt staat er Belgie, komt omdat hij geen lid is van een Nederlandse vereniging,
Is inmiddels ook wel opgelost want de Captain Stables wonen weer in Nederland en niet meer in Belgie
Zelfde geldt voor Florinoor

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 18:34

Laquinta wordt niet geschoren, en Raimaer wel maar dat wordt pas na het NK Knipoog

Marieke, niet fijn

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:40

Yolien schreef:
Jos Houben is Nederlander, doen onder de Nederlandse vlag mee. Maar als hij in Nl rijdt staat er Belgie, komt omdat hij geen lid is van een Nederlandse vereniging,
Is inmiddels ook wel opgelost want de Captain Stables wonen weer in Nederland en niet meer in Belgie
Zelfde geldt voor Florinoor

oke dankje, ik was wel even nieuwsgierig hoe het nou precies zat. floor vertelde toen een keer dat ze nationaal voor belgie rijdt (vlp geloof ik) dus vandaar dat ik het niet meer wist...

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:52

GvdT schreef:
Ik heb ook weer een lekkere tijd
Ronald en ik komen zo'n beetje van het verst weg en we mogen om 10.17 en 10.24 dressuren.

Is potverdorie om 6.00 wegrijden, A9 staat vanaf 6.30 kompleet vast. Als je minder dan 6 km file hebt, heb je mazzel.
Hier heb ik best wel de balen van.

je mag best donderdag al je paard stallen hoor!! Dan hoef je niet zo vroeg weg!!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:57

ik heb heerlijke tijden. 12.14 dressuren, 13.00 springen en 13.20 crossen!!Is hier eigenlijk nog geen topic van?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 10:30

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:24

Fijn dat het geregeld is Lielle!

Ik ga nu even een lijstje maken met wat ik allemaal mee moet nemen voor de overnachting. De crossen zijn altijd zo dichtbij, dat overnachten echt niet nodig was.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:25

Mijn seizoen is in ieder geval afgelopen. Verdrietig

Ik vind het niet eerlijk tegenover Pico om nu op het NK te starten zonder enige voorbereiding. Voor de dressuur maakt dat niet uit, voor het springen wel en voor de cross natuurlijk helemaal. Ze voelt wel goed aan, maar feitelijk heeft ze al 3 maanden niets gedaan en liep ze haar laatste cross begin augustus.

Kl0te, maar het is niet anders. Als er iets misgaat in de cross vergeef ik het mezelf echt niet.

Iedereen veel succes en iuk denk dat ik wel kom kijken en jullie aanmoedigen natuurlijk!

en ik hoop op een beter seizoen volgend jaar Haha!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:26

Ik ben zaterdagmiddag ook gebeld door de wedstrijdsecretaresse met de mededeling dat de KNHS mijn deelname niet goedkeurde. Na wat verwarring bleek dat ik op de M-startlijst terecht was gekomen en dat vond de KNHS niet goed Tong uitsteken Gelukkig kan ik wel starten in de L. Mijn tijden zijn super maar doordat ik zo laat moet dressuren, ben ik er hard over aan het denken om ook te blijven overnachten.

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:30

marieketencate schreef:
Mijn seizoen is in ieder geval afgelopen. Verdrietig

Ik vind het niet eerlijk tegenover Pico om nu op het NK te starten zonder enige voorbereiding. Voor de dressuur maakt dat niet uit, voor het springen wel en voor de cross natuurlijk helemaal. Ze voelt wel goed aan, maar feitelijk heeft ze al 3 maanden niets gedaan en liep ze haar laatste cross begin augustus.

Kl0te, maar het is niet anders. Als er iets misgaat in de cross vergeef ik het mezelf echt niet.

Iedereen veel succes en iuk denk dat ik wel kom kijken en jullie aanmoedigen natuurlijk!

en ik hoop op een beter seizoen volgend jaar Haha!

jammer marieke, maar wel een verstandige keus
ik hoop met je mee op een beter seizoen volgend jaar!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 11:33

Jammer Marieke, maar wel verstandig. Volgend jaar gaan we er weer voor Ja

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:40

Wat jammer Marieke... Maar Volgend jaar zijn er weer genoeg crossen!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:51

maar toch blijft het jammer als je het NK niet kan starten... Boos!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:54

ja echt balen voor jullie!!Het is toch DE wedstrijd die je graag mee wil rijden

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:02

Ibonn schreef:
Ik ben zaterdagmiddag ook gebeld door de wedstrijdsecretaresse met de mededeling dat de KNHS mijn deelname niet goedkeurde. Na wat verwarring bleek dat ik op de M-startlijst terecht was gekomen en dat vond de KNHS niet goed Tong uitsteken Gelukkig kan ik wel starten in de L. Mijn tijden zijn super maar doordat ik zo laat moet dressuren, ben ik er hard over aan het denken om ook te blijven overnachten.

Clown ik heb ze stiekem de foto's van jou tijdens t verkennen van de M cross gemaild, daardoor zullen ze zeker in de war zijn gekomen Schijnheilig

Jajajaja! Blijf ook maar overnachten! Ik probeer n groepje bij elkaar te krijgen om vrijdag avond gezellig uit te gaan eten *LOL* Lijkt me super gezellig! M'n vriend en m'n zus gaan ook mee!

Marieke: echt balen!! Ach gut maar t is toch beter dan dat er dadelijk misschien iets mis zou gaan in de cross....

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:25

Citaat:
Jajajaja! Blijf ook maar overnachten! Ik probeer n groepje bij elkaar te krijgen om vrijdag avond gezellig uit te gaan eten Lijkt me super gezellig! M'n vriend en m'n zus gaan ook mee!

Heb al een pb-tje gestuurd naar Liberty, zag op hun website dat ze ook ponykampen organiseren dus hoop dat wij daar kunnen overnachten. Anders zoeken we wat in de buurt. Kunnen dus 's avonds samen wat eten en onze strategieën bepalen Haha!
Ik probeer er om ongeveer 13u00 te zijn zodat ik cross kan lopen voor de dressuur omdat het nu vroeg donker wordt en ik niet het risico wil lopen dat ik in het donker moet verkennen omdat de dressuur uitloopt.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:26

Dan moet je uit eten gaan bij de WOK in Rijsbergen, is erg dichtbij!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:36

dat heb ik al voorgesteld Knipoog

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:53

Ik heb Lielle al voorgesteld om een lijstje te maken met iedereen die mee wil, maakt t iets overzichtelijker. Ja Als we met meer man zullen we ook wel moeten reserveren of niet? Wokken is wat mij betreft helemaal OK!

Ibonn: Liberty heeft nog stallen vrij! Had ik ook al gevraagd. Zullen we daar dan onze paardjes maar stallen? Als Plato en Pasjha naast elkaar kunnen staan kunnen die ook nog effe n strategische voorbespreking houden Haha! Ik ben alleen nog aan t denken wat we met t overnachten zullen doen...

Ik moet trouwens om 12.48 dressuren, daarna zouden we samen de cross kunnen gaan verkennen Bloos en na jou proef nog n keer voor de zekerheid Bloos Heb m'n meetwiel trouwens klaar Haha! kan ik die ook gelijk even gaan testen Vork

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:03

dat wil ik op zich wel doen hoor reserveren. Is heel leuk daar en een mooi groot restaurant !!!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:11

Nou hierbij dan het wok topic Haha! : viewtopic.php?f=96&t=675676 kan ik eigenlijk wel een lijst maken en achteraf bijwerken of moet een mod dat doen?? ben nog niet zo heel handig met dat zulk dingen....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 13:16

je kunt dat niet zelf bijwerken, maar evt quoten kan wel.