Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yolien schreef:Jos Houben is Nederlander, doen onder de Nederlandse vlag mee. Maar als hij in Nl rijdt staat er Belgie, komt omdat hij geen lid is van een Nederlandse vereniging,
Is inmiddels ook wel opgelost want de Captain Stables wonen weer in Nederland en niet meer in Belgie
Zelfde geldt voor Florinoor

GvdT schreef:Ik heb ook weer een lekkere tijd![]()
Ronald en ik komen zo'n beetje van het verst weg en we mogen om 10.17 en 10.24 dressuren.
Is potverdorie om 6.00 wegrijden, A9 staat vanaf 6.30 kompleet vast. Als je minder dan 6 km file hebt, heb je mazzel.
Hier heb ik best wel de balen van.

Gelukkig kan ik wel starten in de L. Mijn tijden zijn super maar doordat ik zo laat moet dressuren, ben ik er hard over aan het denken om ook te blijven overnachten. 
marieketencate schreef:Mijn seizoen is in ieder geval afgelopen.![]()
Ik vind het niet eerlijk tegenover Pico om nu op het NK te starten zonder enige voorbereiding. Voor de dressuur maakt dat niet uit, voor het springen wel en voor de cross natuurlijk helemaal. Ze voelt wel goed aan, maar feitelijk heeft ze al 3 maanden niets gedaan en liep ze haar laatste cross begin augustus.
Kl0te, maar het is niet anders. Als er iets misgaat in de cross vergeef ik het mezelf echt niet.
Iedereen veel succes en iuk denk dat ik wel kom kijken en jullie aanmoedigen natuurlijk!
en ik hoop op een beter seizoen volgend jaar

Ibonn schreef:Ik ben zaterdagmiddag ook gebeld door de wedstrijdsecretaresse met de mededeling dat de KNHS mijn deelname niet goedkeurde. Na wat verwarring bleek dat ik op de M-startlijst terecht was gekomen en dat vond de KNHS niet goedGelukkig kan ik wel starten in de L. Mijn tijden zijn super maar doordat ik zo laat moet dressuren, ben ik er hard over aan het denken om ook te blijven overnachten.
ik heb ze stiekem de foto's van jou tijdens t verkennen van de M cross gemaild, daardoor zullen ze zeker in de war zijn gekomen 
Lijkt me super gezellig! M'n vriend en m'n zus gaan ook mee!
maar t is toch beter dan dat er dadelijk misschien iets mis zou gaan in de cross.... Citaat:Jajajaja! Blijf ook maar overnachten! Ik probeer n groepje bij elkaar te krijgen om vrijdag avond gezellig uit te gaan eten Lijkt me super gezellig! M'n vriend en m'n zus gaan ook mee!

Als we met meer man zullen we ook wel moeten reserveren of niet? Wokken is wat mij betreft helemaal OK!
Ik ben alleen nog aan t denken wat we met t overnachten zullen doen...
en na jou proef nog n keer voor de zekerheid
Heb m'n meetwiel trouwens klaar
kan ik die ook gelijk even gaan testen

: viewtopic.php?f=96&t=675676 kan ik eigenlijk wel een lijst maken en achteraf bijwerken of moet een mod dat doen?? ben nog niet zo heel handig met dat zulk dingen....