Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat heb je wel verdiend
(shoot, alleen bij de gedachte al loopt 't water me in de mond...*mental note: vanavond naar IJstijd*)Francis schreef:....bestel een grote bak Crock Angelo, kunnen jullie allemaal proeven.
Allemaal proeven? Ben je nou helemaal....... Anya schreef:handigste is even een dag afspreken op het NK en dan een plek op de camping
smax schreef:WB maken we er toch een PRE party van een opwarmer voor de party op het NK
maar de koel vries is altijd in gebruik voor konijn haar salades
smax schreef:@ Francis, ik heb een koel vries combinatie in mijn caravan... + senseo, magnetron, waterkoker, tv/dvd, kachel , electrische deken...![]()
maar de koel vries is altijd in gebruik voor konijn haar salades

Elk lintje moet bekeken worden, elke fout tot in den treure nabesproken, elke foto geanaliseerd... nee, van ons ben je maar zo niet af dan... (een gewaarschuwd Iski telt voor drie) Francis schreef:OH, we verzinnen wel wat, mag des noods vast wel bij Bartels in de vriezer (zal d'r dan wel ff een kettingslot om leggen! Zie ze 't nog verkopen ook...) En als ik ook macaronisalade maak kan konijn best iets minder maken, dan is er nog een beetje plek in Smax' d'r diepvries (waar ga jij mee op show hee... da's geen caravan meer hoor, zoveel luxe heb ik nog niet in m'n chaletje!)
@ Iski. Uiteraard komen we bij jou voor een volledige NK evaluatie. Je weet hoe dat gaat hé... voorbeschouwing, wedstrijd en dan nog een ellenlange nabeschouwing.. hebben we denk ik wel een heel weekend voor nodig![]()
Elk lintje moet bekeken worden, elke fout tot in den treure nabesproken, elke foto geanaliseerd... nee, van ons ben je maar zo niet af dan... (een gewaarschuwd Iski telt voor drie)
Francis schreef:... gaan we eerst weer een voorstelrondje doen.. wil wel weten met wie ik om het kampvuur zit hé.
thorretje schreef:Francis schreef:... gaan we eerst weer een voorstelrondje doen.. wil wel weten met wie ik om het kampvuur zit hé.
maar dan wel beter opletten he.. overhoring na afloop van voorstelrondje