Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Francis schreef:....., of een ander persoon waar ze wat meer tegen op kijken. ...
Francis schreef:Op zich hoeft een deken niet zo'n probleem te zijn, mijn paard heeft ook vanaf jaarling leeftijd een deken op. Om em nu nog op te doen kán op zich wel, maar wel met beleid. Je kunt dat doen om je paard sneller door de wintervacht te helpen, maar zoals gezegd, dan moet je dat wel met beleid doen en zoals ze verder met dit veulen omgaan zal't met die deken dus al wel niet anders zijn.
Jammer, jij hebt in ieder geval je best gedaan, je zou nog eens kunnen kijken of je bijv. de staleigenaar zover kunt krijgen dat die eens een woordje met ze spreekt ofzo, of een ander persoon waar ze wat meer tegen op kijken. Verder kun je er helaas weinig aan doen...
Francis schreef:Op zich hoeft een deken niet zo'n probleem te zijn, mijn paard heeft ook vanaf jaarling leeftijd een deken op. Om em nu nog op te doen kán op zich wel, maar wel met beleid. Je kunt dat doen om je paard sneller door de wintervacht te helpen, maar zoals gezegd, dan moet je dat wel met beleid doen en zoals ze verder met dit veulen omgaan zal't met die deken dus al wel niet anders zijn.
Jammer, jij hebt in ieder geval je best gedaan, je zou nog eens kunnen kijken of je bijv. de staleigenaar zover kunt krijgen dat die eens een woordje met ze spreekt ofzo, of een ander persoon waar ze wat meer tegen op kijken. Verder kun je er helaas weinig aan doen...
) weet wel waar ze gewerkt heeft, weet niet wat voor werkzaamheden ze daar uitgevoerd heeft.
dus krijgen ze gewoon tegelijk eten, probleem opgelost. ) Nu kon ze zo snel mijn voer niet vinden vertelde ze achteraf dus had ze maar het emmertje "voer" erin gegooid wat in mijn ton stond. Dit was dus een emmertje vol met paardensnoepje.. Dit had ze nieteens gemerkt :S en toen ik haar dit achteraf vertelde zei ze achja heeft pompano ook een goede dag gehad. Dus ik heb haar verteld dat ik hier niet zo kapot van was aangezien mijn paard een dag aan de dunne is geweest en nog zeker 5 dagen hier last van gehad heeft. 4 kg kruidensnoepjes is niet wat ze binnen horen te krijgen en zowiezo iemand die een beetje verstand van paarden heeft gaat een paard toch ( e-pony arabier x draver ) toch geen volle emmer van 4 kg s'avonds geven?
).

die gaan we dan ook gelijk even allemaal langs.. Nemen we Iski mee met een grote vrachtwagen.. "Het Quarter Rescue Team!!" Let's go!!!
PocoMisss schreef:Kom op Cer, niet te moeilijkdie gaan we dan ook gelijk even allemaal langs.. Nemen we Iski mee met een grote vrachtwagen.. "Het Quarter Rescue Team!!" Let's go!!!
![]()
Cer schreef:En dan zijn er nog wel wat stallen waar je langs moet....
PocoMisss schreef:Cer schreef:En dan zijn er nog wel wat stallen waar je langs moet....
Iski, ik doelde op die andere stallen... Die gaan we dan ook gelijk allemaal af
Skuye schreef:een "clinic" hoe ga ik met jonge paarden om ??
IkhouvanChey schreef:Hi,
Als niemand diegene kan ompraten en denkt dat later het paard
eronder kan gaan leiden licht je van mijn part de dierenbescherming
in
IkhouvanChey schreef:Iedereen weet dat je het beste op de leeftijd 3 jr. kunt gaan beleren.