als iemand mij kan mailen naar caitewickwesternstables.com dan kan ik deze sturen en via jullie op bokt? Als alles mee zit eind maart staat ie hier op stal!
Ik kan niet wachten!!!!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als iemand mij kan mailen naar caitewickwesternstables.com dan kan ik deze sturen en via jullie op bokt?

. Natascha dH schreef:Ik vond het ook heel erg geslaagd.....
Kan haast de 1,5 maand niet meer wachten totdat mijn Poohtje de eerste Paintnakomeling van Peppy Dun It Chex op de wereld zet........![]()
Ik droom van net zo'n uitstraling als z'n vader en dan met ergens een vlekje erop![]()
Daarbij komt dat het voor haar (en voor mij ook) het eerste veulen is, dus dat maakt het nog spannender![]()
Cowking schreef:Kan iemand mij de naam van die buckskin vertellen en heeft er iemand een foto van??? Hij werd ook geshowd gisteren!!
Cowking schreef:Kan iemand mij de naam van die buckskin vertellen en heeft er iemand een foto van??? Hij werd ook geshowd gisteren!!
, of kwam dat toch door de harde muziek??
)Cheveyo schreef:Ik heb nog wel meer foto's gemaakt maar ik vertrek straks naar Portugal dus heb geen tijd meer om ze er op te zetten.
alleen jammer dat ik moet werken..