Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

cissy schreef:Vraag me niet wie er nou uiteindelijk geweest zijn want ik ben zeer slecht in namen bij neuzen onthouden....
Nogmaals dank voor het beschikking stellen van je woonkamer, met de prachtige katten !Citaat:Ik hoop dat de "aanmelders" van de 3e presentatie wel ALLEMAAL komen. Ik ga hier 500 km voor rijden en wil niet voor 3 man en 1 paardenkop staan.
Verder is het toch vreemd, dat je iedere week wel een topic ziet over zadelpas problemen, maar dat ik die mensen zelden of nooit zie. Zou het dan toch niet zo belangrijk zijn?
MVG Louis
Majo schreef:Flauw? Ik vind het EN respectloos EN simpelweg onbeschoft. Als Louis er zo'n end voor moet rijden, en dat er dan niet eens afgemeld kan worden? bah.
Voor de mensen die er wel waren ( was er in januari bij) ik hoop dat jullie het net zo leerzaam vonden als ik!
Dan komen degenen die zich hebben opgegeven en betaald wel hoor, voor nederlanders is de vrijblijvendheid er dan af. iski schreef:Maar eigenlijk is dat hele zadelpasgebeuren niet nodig...doe als ik...koop in de USA goedkoop een zadel (is iets anders dan een goedkoop zadel hè) en ga dan op zoek naar een paard dat eronder past....![]()
maar ja, dan krijg je weer paardenpasclinics.....schiet ook niet echt op
Kornelius schreef:@sablou: gewoon geld vragen, van tevoren laten betalen bij de organisator, al is het maar 5 euro ofzo en koop je daarvan taart om weer uit te delenDan komen degenen die zich hebben opgegeven en betaald wel hoor, voor nederlanders is de vrijblijvendheid er dan af.

!Majo schreef:Jaja, dat zeg je nu!
)
het was jammer dat we nu op harde stoelen zaten terwijl we anders lekker gewoon op de bank hadden neer kunnen ploffen, want zoveel ruimte was er nog over.... (maar voor 9 man was Louis niet gekomen, ieder nadeel heeft zn voordeel)MSQuincyTE schreef:Majo schreef:Jaja, dat zeg je nu!
Ik alleen niet heen als ik erg ziek ben
Ik heb ook een pb gestuurd aan Cissy met mijn afmelding.