[WN] Uitnodiging pres. "Westernzadels - Constructie en pasvo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:05

Jeetje van de 29 zijn er maar 9 op komen dagen? dat vindt ik heel jammer

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:49

das alvast een leerschool voor degene die de volgende avond organiseert, voor mezelf vind ik het niet zo banketstaaf (goed voor de lijn dat sjouwen) maar wel voor louis. Hij moest toch een aardig stukkie rijden en dan maar zo'n magere opkomst. Ik moest stalgenoten afzeggen omdat er al teveel deelnemers waren, achteraf gezien had mn hele stal nog kunnen komen....

sablou

Re: Uitnodiging pres. "Westernzadels - Constructie en p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 13:57

Ik hoop dat de "aanmelders" van de 3e presentatie wel ALLEMAAL komen. Ik ga hier 500 km voor rijden en wil niet voor 3 man en 1 paardenkop staan.

Verder is het toch vreemd, dat je iedere week wel een topic ziet over zadelpas problemen, maar dat ik die mensen zelden of nooit zie. Zou het dan toch niet zo belangrijk zijn?

MVG Louis

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:59

cissy schreef:
Vraag me niet wie er nou uiteindelijk geweest zijn want ik ben zeer slecht in namen bij neuzen onthouden....

Wij zijn idd wel geweest Nogmaals dank voor het beschikking stellen van je woonkamer, met de prachtige katten !

Afmelden is idd wel zo netjes, misschien moet iemand zich bedenken dat aanmelden ook aanmelden is, en dat afmelden daar evt. ook bijhoort?

@Sablou: Ook via deze weg hartelijk dank voor je uitgebreide uitleg! Ik heb er zeker wat van opgestoken!!

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:48

Citaat:
Ik hoop dat de "aanmelders" van de 3e presentatie wel ALLEMAAL komen. Ik ga hier 500 km voor rijden en wil niet voor 3 man en 1 paardenkop staan.

Verder is het toch vreemd, dat je iedere week wel een topic ziet over zadelpas problemen, maar dat ik die mensen zelden of nooit zie. Zou het dan toch niet zo belangrijk zijn?
MVG Louis

Inderdaad .... heel vreemd...en ik kom terwijl ik niet eens zadelpasproblemen heb...

hallow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:06

wel flauw dat er bij cissy zo weinig waren..

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:05

Flauw? Ik vind het EN respectloos EN simpelweg onbeschoft. Als Louis er zo'n end voor moet rijden, en dat er dan niet eens afgemeld kan worden? bah.
Voor de mensen die er wel waren ( was er in januari bij) ik hoop dat jullie het net zo leerzaam vonden als ik!

10y

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:37

Majo schreef:
Flauw? Ik vind het EN respectloos EN simpelweg onbeschoft. Als Louis er zo'n end voor moet rijden, en dat er dan niet eens afgemeld kan worden? bah.
Voor de mensen die er wel waren ( was er in januari bij) ik hoop dat jullie het net zo leerzaam vonden als ik!

Hier ben ik het er zeker mee eens en met de toevoeging ook tegenover diegene die het allemaal georganiseerd heeft.

"Louis - om die paardenkoppen hoef je je niet druk te maken, er lopen daar meer dan één rond

Deze derde clinic is voor Louis ook een heel flink en groot stuk rijden, dus ik hoop voor hem en Rina dat iedereen die toegezegd heeft en niet afgezegd )op tijd' dan ook daadwerkelijk aanwezig zal zijn.

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:49

misschien dachten ze alle 14 dat 1tje minder er niet toe zou doen?
Ik was wel blij dat ik het parkeerterrein van mn buurman had geregeld want Evelien nam dr hele vrachtwagen mee! hahaha!

hallow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:54

ja maar toch zou afbellen wel zo beleeft geweest zijn

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:09

Maar eigenlijk is dat hele zadelpasgebeuren niet nodig...doe als ik...koop in de USA goedkoop een zadel (is iets anders dan een goedkoop zadel hè) en ga dan op zoek naar een paard dat eronder past....

maar ja, dan krijg je weer paardenpasclinics.....schiet ook niet echt op

Kornelius

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:21

@sablou: gewoon geld vragen, van tevoren laten betalen bij de organisator, al is het maar 5 euro ofzo en koop je daarvan taart om weer uit te delen Dan komen degenen die zich hebben opgegeven en betaald wel hoor, voor nederlanders is de vrijblijvendheid er dan af.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:39

iski schreef:
Maar eigenlijk is dat hele zadelpasgebeuren niet nodig...doe als ik...koop in de USA goedkoop een zadel (is iets anders dan een goedkoop zadel hè) en ga dan op zoek naar een paard dat eronder past....

maar ja, dan krijg je weer paardenpasclinics.....schiet ook niet echt op

hahahah ja dat heb ik ook altijd al geroepen. Mocht mijn pony doodgaan en ik wil een nieuwe, dan wel eentje die mijn zadel past. Anders hoef ik hem niet, moet ik weer een heel nieuw zadel gaan kopen

sablou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 19:16

Kornelius schreef:
@sablou: gewoon geld vragen, van tevoren laten betalen bij de organisator, al is het maar 5 euro ofzo en koop je daarvan taart om weer uit te delen Dan komen degenen die zich hebben opgegeven en betaald wel hoor, voor nederlanders is de vrijblijvendheid er dan af.

In feite heb je gelijk. Alleen zit je dan weer met betaalopdrachten en controle wie wel en wie niet betaald heeft (want niet betalen is dan niet mogen komen). En dat is me net te veel werk.

Ik ga er maar vanuit dat het allemaal "onvoorziene omstandigheden" waren. Volgende keer hopelijk beter....

MVG Louis

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:46

't is heel simpel, en precies zoals kornelius schrijft: tref een hollander in z'n beldbuidel en dan komt ie wel.

Dus: wie komt betaald € 5....wie niet komt betaald een tientje...
(Sablou: zet ff je giro/bankrekeningnummer op jouw site)

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 00:57

Ik kom in elk geval wel op 10 maart bij Rina

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 09:07

Jaja, dat zeg je nu!

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 10:56

Ik ben helaas een van de mensen die mij door omstandigheden op het laatste moment af heeft moeten melden. Ik vind het heel spijtig dat er maar zo weinig mensen zijn gekomen. Ik vind het zelf ook erg vervelend omdat mijn paard over ongeveer een half jaar een zadel moet hebben en dit de perfecte kans was om er iets meer over te weten te komen.

Zoals ik al in de afmelding heb gezegd wil ik graag alsnog ons deel van de onkosten betalen. Dat lijkt me niet meer dan normaal.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 12:08

Voor mij geldt hetzelfde, Robyn. Ook ik heb me af moeten melden, maar heb dat dus wel daadwerkelijk gedaan. Ik ben erg kritisch wat zadels betreft en wilde graag weten waar ik allemaal zelf al op kan letten bij de aankoop van een zadel. Natuurlijk haal ik er het liefst een professional bij -die bestaan niet voor niets-, maar ik wil zelf een beetje het kaf van het koren kunnen onderscheiden. Balen dus dat ik er uiteindelijk niet bij kon zijn...

Ook ik heb voorgesteld om de onkosten te vergoeden, en dat leek me ook niet meer dan logisch. Vooral in het geval van 29 aanmeldingen en uiteindelijk een opkomst van 9 personen, kan ik het me niet anders voorstellen dan dat er teveel inkopen zijn gedaan en Cissy zich inderdaad een breuk heeft gesjouwd aan stoelen die uiteindelijk alleen maar als woonkameropvulling dienden.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 12:45

Grappig dat de mensen die zich NIET hebben afgemeld ook ineens niet meer reageren in dit topic
Of is het eigenlijk eerder triest.....

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 13:53

Ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is dat er van de 29 aanmeldingen, 6 afmeldingen en uiteindelijk maar 9 mensen komen, er was namelijk volgens mij 1 man bij Cissy !
Zoals al gezegd vindt ook ik dit respectloos voor de organisator en spreker!

Ik was er wel. Kwam nog net op tijd met 3 andere meiden binnenvallen. Heb er veel van opgestoken en vond het erg leerzaam!
Louie en Cissy bedankt voor de leerzame avond! Ik hoop dat jullie allebei nog een beetje uit de kosten gekomen zijn!

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:35

Majo schreef:
Jaja, dat zeg je nu!

Ik alleen niet heen als ik erg ziek ben

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 15:04

@Monnik, uit de kosten ben ik wel gekomen, die waren niet zo hoog voor mij gelukkig.
Alle aanwezigen hartelijk dank voor jullie gulle bijdrage aan het reiskosten potje voor Louis! (de stroopwafels/speculaasjes komen wel op hoor )

@Gera, je hebt inderdaad een hoop gemist maar er wordt er nog eentje in het noorden gegeven, kun je daar niet heen?
Het was inderdaad woonkameropvulling het was jammer dat we nu op harde stoelen zaten terwijl we anders lekker gewoon op de bank hadden neer kunnen ploffen, want zoveel ruimte was er nog over.... (maar voor 9 man was Louis niet gekomen, ieder nadeel heeft zn voordeel)

Afijn, laten we hieruit leren en voor de volgende clinic hopen dat de mensen netjes op tijd afbellen of massaal op komen dagen!

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:50

MSQuincyTE schreef:
Majo schreef:
Jaja, dat zeg je nu!

Ik alleen niet heen als ik erg ziek ben

Ik bestel desnoods een ziekenwagen...maar ik kom...zet je me desnoods in de hoek met een laken eroverheen..

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:14

Oei, voordat men denkt dat ik niet reageer omdat ik me niet afgemeld heb... Ik heb ook een pb gestuurd aan Cissy met mijn afmelding.

Ik heb mij opgegeven voor die bij Rina en hoop daar veel te leren!