crazycactus schreef:Wat maak ik hieruit op Iski??? Heb jij gehunterd op een crates??? Dat kan niet hoor!!!
Neeeee. ik mocht proefrijden op de pony waarop ik straks mag/moet hunteren....maar eerst ff aan de pony snuffelen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crazycactus schreef:Wat maak ik hieruit op Iski??? Heb jij gehunterd op een crates??? Dat kan niet hoor!!!
crazycactus schreef:En rook ze naar roze roosjes
Rijmt zo moeilijk he??? een Continental
smax schreef::D Rijmt zo moeilijk he??? een Continental

met Garth, smax mag als toeschouwer kijken
op papier of boktpagina zal het heus binnenkort verschijnen 
Citaat:@Smax
p.s wij willen Boktkamp wij willen Boktkamp.... you mean you and the 10 friends I gave you?????![]()
Merel schreef:Wat hebben we nu nog op de agenda staan?Citaat:Zondag 12 februari:
[b]
Zondag 26 februari:
Hunter under Saddle clinic. Maximaal vier personen per dagdeel.
€ 35,00 per persoon
mmm.. misschien nog interessant! showmanship, wie weet!
Niveau van m'n paardje is hoger dan ik dacht
't mijne valt nog tegen, toch jammer dat juist jíj gejureerd wordt bij het showmanshippen
Merel schreef:Ik kan officieel medelen dat ik ingedeeld sta voor de showmanship at halter clinic as zondag!
En ik heb ook nog de keuze uit twee paarden.. luxe probleem
Maar Sjors mag eraan geloven. So beware

....sniksnik....maar uitstel is nog geen afstel....
Francis schreef:WAAAAT!! En ik zat me al helemaal voorpret te hebben en te verkneukelen op de foto's!! Nou poeh hee...
smax schreef:Nou Iski, de deur staat hier altijd open, ook al is de Hunter clinic verschoven is hier altijd genoeg te doen
JA dat hoorde ik al, ook een goede oefening... ga je in je outfit??? Nee toch... ik weet niet of dat strafbaar is namelijk
in mijn onderschrift, en bij commercieel