[WN] nieuwe datum buitenrit op Utrechtse Heuvelrug: zondag 11 dec

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:41

Jeeetje..... baal nu helemaal dat ik er niet bij kon zijn.
Zit met 8 ingetapte vingers op mijn toetsenbord te klooien.... jeetje, dat deed zeer....

in elk geval is de volgende rit 7 en 8 januari in Kootwijk !!!
Zie mijn topic erover !!!

Unieke kans voor jullie.... ik rijd twee dagen dus je hebt de keuze tussen zaterdag en zondag !!!!
Ik hen een kamer en een stal daar geboekt...als iemand twee dagen wil rijden kan dat ook.
PB me even en ik regel een box en kamer voor je !!!

beloof geen paarden te laden voor die tijd.....

Jester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:55

Inderdaad, ik kan me geheel aansluiten bij de vorige berichten. We hebben gisteren genoten....... van de prachtige omgeving, de rit, de paarden, elkaar en niet te vergeten de overheerlijke soep.

Allemaal bedankt voor deze dag. Volgende keer willen we graag weer mee.

Groetjes,

Monique

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 23:21

Ook ik heb gisteren genoten van een fantatische bosrit en naderhand heerlijke erwtensoep.
Dit doen we van de zomer nog eens over met dan aansluitend een bbq.

spatter

Re: nieuwe datum buitenrit op Utrechtse Heuvelrug: zondag 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:15

hier nog een klein verslagje van de dag
de rest mag als er iets mist aanvullingen doen!

iski en ik waren als eerste aanwezig (de verste zijn natuurlijk altijd het eerste )
iski had de hele rit met open dak gereden omdat zijn auto naar erwtensoep rook, die hij de vorige dag al in de auto had gezet
langzaam maar zeker kwam de rest ook aangereden te paard of met voertuig en maakte zich klaar

niemand had gelukkig zijn paard gewassen waardoor spatter ook niet opviel

om kwart voor 11 vertrok de groep onder aanleiding van silvester
zowel het paard van iski als van mij moesten gelijk gek doen maar al snel waren we toch onderweg
nog maar net in het bos zagen we 2 reeen(maar goed dat ze zo nieuwsgierig waren want het koste heel wat tijd voordat iedereen ze gespot had)

het eerste en het laatste stuk waren erg blubberig maar gelukkig waren er geen paarden bij die daar moeilijk over deden
silvester kloste er zelfs dwars doorheen, de rest week her en der wat uit

de stukken in draf waren in een behoorlijk tempo(wat ben ik blij met de vlakke gangen van spatter) en even viel het gekakel dan stil wat in stap zeker alle dieren in de vere omtrek verjoeg
in galop ging het ook lekker en ook in een behoorlijk tempo, de paden goed uitgezocht door silvester, konden we zonder gevaar vaart maken
de laatste keer in galop liet silvester zien hoe hard hij nog kon(en dat was HARD!) niemand ging hem voorbij, daar zit gewoon een turbo motor in

halverwege hadden we een choco stop gemaakt bij een restaurant, voor de paarden was er een stand en een groom(van jester) zorgde keurig dat al onze dekens ter plaatse waren, hiervoor nog dank!

aan het eind viel de groep wat uit elkaar, de paarden van daar roken stal en stapte pittig door terwijl de rest zich afvroeg hoelang het nog duurde
spatter was op, leeg en had eindelijk een keer de bodem gezien!
het laatste stukje hebben we samen gewandeld, maar toen hij op de wagen eindelijk zijn blaas leegte was het grootste leed alweer geleden

de paarden knabbelend aan het hooi in het hooinet achterlatend(met warme dekens op!) gingen wij op naar de soep
en wat die smaakte, iski kan er wat van !
na nog wat nagekletst te hebben, waarop iedereen aangaf dat het erg gezellig geweest was en zeker voor herhaling vatbaar, vertrok iedereen weer naar huis!

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:23

Klinkt gezellig !

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:33

Wow! Best een pittige rit, zo te lezen! Klinkt wel heerlijk, lekker paardrijden op een mistige dag en daarna lekker aan de snert.

Ik zie Iski ook al zitten, met de pan erwtensoep naast zich op de bank en alle ramen open

Wel jammer dat er geen foto's gemaakt zijn zeg!! Volgende keer wel doen hoor!