Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
....................die heeft al een vriendin
Jos schreef:Als het die is, helaas dames....................die heeft al een vriendin
, toch?!
Jos schreef:volgens mij bedoelen jullie Jacco van der Laan.
die had eerst lang haar, maar volgens Roel nu iets korter.
Als het die is, helaas dames....................die heeft al een vriendin
. Zijn vriendin stond volgens mij af en toe naast ons, die hoorde wel dat we het over die schitterende palo met dé Marlboro- man hadden. Ik ben nou niet bepaald zoekende,
, ze hoeft zich geen zorgen te maken.
.
Als ik geconcentreerd ben schijn ik ook heel boos te kijken, terwijl ik echt wel lol heb hoor!
westerninfo schreef:Laat manlief het maar niet horen flyinghigh dat je zo zwijmelde langs de bakrand ha ha en dat terwijl mijn manlief achter ons stond ha ha
?!
.
Monnik schreef:westerninfo schreef:Laat manlief het maar niet horen flyinghigh dat je zo zwijmelde langs de bakrand ha ha en dat terwijl mijn manlief achter ons stond ha ha
Een beetje man voelt zich hier toch niet door bedreigd?!
Zwijmelen mag, maar aankomen.....dat wordt natuurlijk een ander verhaal. Hebben jullie toch niet gedaan, dus jullie zijn heel braaf hoor.
. Tja.........als ik Robbie William zie,
.
. Als ik Antonio Banberas nou toch eens tegen het lijf zou lopen......nou dan uh......FlyingHigh schreef:Moet je mijn man eens zien glunderen als Chakira dansend en heupwiegend op de buis is, hahahaahaha......
Even op de wedstrijd terugkomend, de trail; erg jammer dat daar niet meer spectakel van was gemaakt. Het was een mikado van balken, met daartussen een brug. Voor publiek een extreem saai gezicht. Hoe hebben de ruiters het ervaren??
Monnik schreef:Daar leek het in de verste verte niet op!!!! Zeker 70 % minder balken dan op de WSFlyingHigh schreef:Moet je mijn man eens zien glunderen als Chakira dansend en heupwiegend op de buis is, hahahaahaha......
Even op de wedstrijd terugkomend, de trail; erg jammer dat daar niet meer spectakel van was gemaakt. Het was een mikado van balken, met daartussen een brug. Voor publiek een extreem saai gezicht. Hoe hebben de ruiters het ervaren??
Nou ben ik niet geweest omdat ik moest werken, maar was de mikado van balken a la de world show? Dan was het heftig......