[WN] 20 november oranjehal show Apeldoorn (QH)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 08:39

hmmm... moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet zo vond.
een paar goede ruiters daargelaten (tevens ook meteen de bekende) vond ik het niveau niet echt om over naar huis te schrijven.

Overigens wel een goede gelegenheid om je jonge paard te trainen en aan de show te laten wennen. Wat ook veel mensen aan het doen waren.

Het inrij gedeelte vond ik erg klein, ook al kon je in de arena ook rijden maar de mogelijkheid om je paard warm te rijden als je niet bij de eerste 5 starts zit is een beetje krottig.

Verder was het wel gezellig en weer een hoop bekenden gezien.
Zeker als locatie aanhouden, tenminste wat in deze regio ipv een takke end rijden..

yenopi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 08:45

Ik heb ook een heerlijke dag gehad als bakrandridder !
Ik heb lekker gekeken naar al dat moois ( paardjes ) en heb wel flink staan kouwkleumen omdat je in de kantine niks van het commentaar etc. kon horen .
Knappe paarden gezien hoor ! En een leuke lokatie !

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 08:57

[quote="ElCamino"]Het inrij gedeelte vond ik erg klein, ook al kon je in de arena ook rijden maar de mogelijkheid om je paard warm te rijden als je niet bij de eerste 5 starts zit is een beetje krottig.
quote]Dat gedeelte is ook niet om in te rijden, daar voor lagen buiten 2 behoorlijke bakken. Het voorste gedeelte is voor het klaarstaan vlak voor een start en voor de laatste verzorgende hand van een groom e.d.

Een speakertje binnen en buiten ben ik zeker een voorstander van.

dirkje

Re: 20 november oranjehal show Apeldoorn (QH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 11:23

wy hadden start.nr. 257,die vergeet ik ook niet meer

leuke show.
goeie lokatie.
ruime parkeergelegenheid
zelfs lekkere patat

erg genoten van de walk/jog.
myn dochtertje werd 2e.
voor de rest in een roesje rond gelopen/gereden,maar de palomino-ruiter kan ik me herinneren.

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 11:50

Het jammere is als je meedoet met halter en showmanship je de hele show niet kan volgen en niet uitgebreid tijd hebt om alles te bekijken. Dus ook geen "Palomino ruiters".... Vertel !! Vertel !! Vertel !! ............
Ik heb mijn paardje na de showmanship en een bakkie leut lekker naar huis gebracht. Die was hartstikke moe toen ze op stal kwam. Maar ik had graag de rest nog zien rijden. Ik vond het een hartstikke leuke hal en kantine ook super! Maar nu weet ik nog steeds niet wie die Palomino Ruiter was. Wellicht een startnummer ....... dan kan ik t zelf uitzoeken !!!!
Welke grote namen reden er dan allemaal mee?
grts. Irene

ben in volle verwachting van de fotoos !!!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:34

volgens mij bedoelen jullie Jacco van der Laan.

die had eerst lang haar, maar volgens Roel nu iets korter.

Als het die is, helaas dames ....................die heeft al een vriendin

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:19

Jos schreef:

Maar daarom mag je dan toch nog wel zwijmelen als hij voorbij rijdt , toch?!
Ik ben niet geweest, moest helaas werken, dus kan er niet over oordelen. Jammer dat ik em gemist heb

Spikers

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:04

Ja dat moet Jacco van der Laan geweest zijn hij had inderdaad eerst een staartje in zijn haar, mooi paardje ook halfbroer van mijn merrie en evenoud.

mehlika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:09

Ik keek eigenlijk meer naar zijn mooie paard

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:37

Hoi Sugarmiss... ik vond de buitenbakken niet echt een optie als je niet iemand mee had genomen die steeds ging kijken hoever ze waren. inderdaad een speaker was wel handig geweest.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:09

Jos schreef:
volgens mij bedoelen jullie Jacco van der Laan.

die had eerst lang haar, maar volgens Roel nu iets korter.

Stond hem goed, dat iets kortere haar en een ruig stoppelbaardje, . Zijn vriendin stond volgens mij af en toe naast ons, die hoorde wel dat we het over die schitterende palo met dé Marlboro- man hadden. Ik ben nou niet bepaald zoekende, , ze hoeft zich geen zorgen te maken.
Ik kijk gewoon graag naar glimlachende/ genietende rijders tijdens de proef. Soms kwamen er ook van die mega- chagrijnige gezichten voorbij, dat ik me dan wel eens afvraag of die rijders dit wel voor hun plezier doen, .

Ik miste inderdaad omroep buiten en in de kantine......

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:11

Haha, dat doet me denken aan toen ik Dressuur reed, toen stond er weleens op mijn protecol: "Amazone mag iets vriendelijker kijken" Als ik geconcentreerd ben schijn ik ook heel boos te kijken, terwijl ik echt wel lol heb hoor!

Maar ik zal erom denken in de komende jaren met Senna!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:16

Bij mij komt er juist van de spanning een glimlach op mijn gezicht. En die gaat er ook niet zo makkelijk vanaf. Gevolg... pijnlijke kaken... hahaha. Ik krijg vaak te horen "goh jij hebt er echt lol in..." terwijl ik zit te bibberen van de spanning

westerninfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:13

Het was inderdaad een geslaagde wedstrijd op een mooie lokatie. Weer veel bekenden gesproken en tja inderdaad marlboro man zag er gelikt uit....
Laat manlief het maar niet horen flyinghigh dat je zo zwijmelde langs de bakrand ha ha en dat terwijl mijn manlief achter ons stond ha ha

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:17

westerninfo schreef:
Laat manlief het maar niet horen flyinghigh dat je zo zwijmelde langs de bakrand ha ha en dat terwijl mijn manlief achter ons stond ha ha

Een beetje man voelt zich hier toch niet door bedreigd ?!
Zwijmelen mag, maar aankomen.....dat wordt natuurlijk een ander verhaal. Hebben jullie toch niet gedaan, dus jullie zijn heel braaf hoor .

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:21

Ik vond 'm een beetje lijken op de vriend van 'Dr. Quinn, Medicine Woman',
helemaal toen z'n haar nog wat langer was..

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:58

Monnik schreef:
westerninfo schreef:

Een beetje man voelt zich hier toch niet door bedreigd ?!
Zwijmelen mag, maar aankomen.....dat wordt natuurlijk een ander verhaal. Hebben jullie toch niet gedaan, dus jullie zijn heel braaf hoor .

Hhahahahaa, mijn man is dat gezwijmel van me wel gewend en lachte zich rot toen mijn vriendin en ik zaten te vertellen dat er ook een lekkere Marlboro- man meereed, . Tja.........als ik Robbie William zie, .

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:04

Dat bedoel ik maar . Als ik Antonio Banberas nou toch eens tegen het lijf zou lopen......nou dan uh......
Moet kunnen toch?!

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:14

Moet je mijn man eens zien glunderen als Chakira dansend en heupwiegend op de buis is, hahahaahaha......

Even op de wedstrijd terugkomend, de trail; erg jammer dat daar niet meer spectakel van was gemaakt. Het was een mikado van balken, met daartussen een brug. Voor publiek een extreem saai gezicht. Hoe hebben de ruiters het ervaren??

Monnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:43

FlyingHigh schreef:
Moet je mijn man eens zien glunderen als Chakira dansend en heupwiegend op de buis is, hahahaahaha......

Even op de wedstrijd terugkomend, de trail; erg jammer dat daar niet meer spectakel van was gemaakt. Het was een mikado van balken, met daartussen een brug. Voor publiek een extreem saai gezicht. Hoe hebben de ruiters het ervaren??

Nou ben ik niet geweest omdat ik moest werken, maar was de mikado van balken a la de world show? Dan was het heftig......

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:44

Monnik schreef:
FlyingHigh schreef:

Nou ben ik niet geweest omdat ik moest werken, maar was de mikado van balken a la de world show? Dan was het heftig......
Daar leek het in de verste verte niet op!!!! Zeker 70 % minder balken dan op de WS
De hindernissen waren nauwelijks 'aangekleed' met planten/ boompjes o.i.d., dan ziet het er al gauw saai uit. Volgens mij was het technisch gezien nog redelijk pittig.

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:49

Hmmm nou ben ik wel heel erg benieuwd naar de reaktie over het parcours van diegene die meegedaan hebben aan de trail!

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:10

Kwestie van parcours inscannen en de uitslagenlijst erbij doen

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:19

Nou kom maar op dan!

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:10

welke trail bedoelen jullie?
trail novice of .............