[SGW] Boeklo wie gaat kijken???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: Boeklo wie gaat kijken???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 16:43

Hm ik kijk vnaaf wel even TV Oost... Heb net gehoord dat Chantal 3e is geworden, weet eigenlijk niet in NK of algemeen, denk om NK, ze hadn weigering in de cross, maar wel goed gesprongen... Er werd niet zo denderend gesprongen heb ik begrepen...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 16:51

Dat is idd 3e van de Nederlanders Love Sodera!

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 16:56

heeft er iemand toevallig nog foto's gemaakt???

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 17:01

Het laatste nieuws:

KNHS schreef:

NK Eventing in Boekelo

Henk Jan Lozeman Nederlands Kampioen Eventing

BOEKELO – Met een foutloos afsluitend springparcours veroverde Henk Jan Lozeman uit het Veluwse Putten tijdens de internationale military van Boekelo voor de eerste keer in zijn eventingcarrière de Nederlandse titel. Leider in de nationale titelstrijd na dressuur en cross-country, Jan van Beek uit Rijsbergen, moest door zestien strafpunten in het springen genoegen nemen met de tweede plaats. Lozeman volgde met zijn zege zijn zuster Alice Naber-Lozeman op als Nederlands kampioen. Zij kon door een lichte hoefkneuzing van haar paard Coral Estate Royal Kiwi in Boekelo niet aan de start komen om haar titel te verdedigen.

De 31-jarige Lozeman was zeer verrast met het kampioenschap: “Ik had er niet meer op gerekend want de achterstand op Jan was normaal gesproken te groot. Maar ik ben natuurlijk wel heel blij met de titel vooral omdat ie in de familie blijft. Ik ben natuurlijk ook heel blij voor mijn sponsors”.
Henk-Jan Lozeman zwaait de scepter op Stal Lozeman in Putten. Het opbouwen van zijn bedrijf en de sportcarrière gaan bij Henk-Jan Lozeman hand in hand. Niet in de laatste plaats door de ondersteuning die hij in de sport krijgt van de supporters-/business-club. Door toedoen van deze club is het voor Henk-Jan mogelijk om zijn sportieve doelen te realiseren.

Ondanks dat Jan van Beek na de cross-country nog goede uitzichten had op de Nederlandse titel, was de 29-jarige Brabander niet teleurgesteld: “ Met SHI La Cru rijd ik pas een jaar eventing, precies één jaar geleden startte ik hem voor het eerst in de klasse L(icht) en ik kan niet anders dan tevreden zijn met het resultaat van deze week”.

Beide ruiters richten nu hun blik op deelname aan de Wereldkampioenschappen die volgend jaar in het Duitse Aachen plaats zullen vinden.

Eindstand CCI*** Boekelo 2005:
1. Fox-Pitt,William (GBR) met Mr Dumblemore 47.90
2. Andreas Dibowsk (GER) met FRH Little Lemon B 49.20
3. Nicolas Touzaint (FRA) met Joker d'Helby 54.70
37. Henk Jan Lozeman (NED) met Humatch Mon Ami 82.90
41. Jan van Beek (NED) met SHI La Cru 84,70
57. Chantal Megchelenbrink (NED) met V&M Bennfentes102,50
59. Gert Boonzaaijer (NED) met Coral Estate Frisco 104,20
68. Wendela Schlimmer (NED) met Several 115,20

Eindstand Nederlands Kampioenschap Eventing 2005
1. Henk Jan Lozeman (NED) met Humatch Mon Ami 82.90
2. Jan van Beek (NED) met SHI La Cru 84,70

Meer informatie vindt u op: www.military-boekelo.nl
De compete uitslagen vindt uop: www.rechenstelle.de

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 17:03

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 19:58

Ik neem ook zeker mijn petje af voor Henk-Jan en Jan van Beek . Henk jan reed een super goede springproef!!! Erg sneu voor Jan van Beek maar zijn paard was beetje op. Die 2 komen er ook nog wel!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:36

Gerrie schreef:

Chantal met Benfentess kwam niet erg postief in beeld, hij ging rakelings langs een hindernis en ze moest het alternatief nemen...
Dat lukt hen ,maar bij het verlaten van de hindernis schreeuwt ze keihard "flikker" laat daar nou net de camera van de NOS staan

Ze is niet tevreden zegt die commentator

Haha, geweldig!

Vind het overigens wel jammer dat Jan van Beek geen Nederlands kampioen is geworden, maar hartstikke knap dat ze dit niveau al aankunnen! Die combinatie komt er wel

Lorenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:41

Ik was er dit jaar voor het eerst! Mijn vader kon aan kaarten komen, hulde aan mijn vader!! :D:D
Was benieuwd hoe het zou zijn, maar het was erg leuk!! Ik denk dat ik volgend jaar wel weer van de partij ben

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 09:45

Haha, geweldig!

Wat vindt je daar zo geweldig aan Andrea 16?

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 13:07

Ik ben geweest, super gezellig en goed gefeest..
Lekker hotel gehad Bad Boekelo zaten ook veel ruiters....en officials..
Breunis heb je niet meer in de tent gezien s avonds?? Wij waren wel pas laat half 12 ofzo...

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:16

Klopt was ik denk ik net weg.Vondt er niet zo veel aan en Robin bleef ook slapen.Dus dacht laat ik eens braaf zijn en op tijd naar bed gaan.Zaterdagavond was het minst gezellige feest van de hele week en we moesten er nog voor betalen ook.Jij gaat zeker ook naar het Vive la Vie feest?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:41

breunis schreef:
Haha, geweldig!

Wat vindt je daar zo geweldig aan Andrea 16?

Dat ze flikker zei en dat de camera daar stond

(niet van de weigering hoor)

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:13

Ja in het heetst van de strijd roep je allemaal wel eens wat.Het is alleen erg jammer dat van de 40 geweldige sprongen nu net die ene misser uitgezonden moest worden.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 21:22

Kwam er net achter dat paard van Jan van Beek een Grand Cru is, een van onze paarden is ook een Grand Cru. MAAR heeft duidelijk van moederskant minder bloed mee gekregen!!!

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:32

Jammer dat ze alleen die ene hindernis lieten zien bij Chantal. Je kon nl. verder zien dat ze met een big smile te paard zat en na iedere sprong haar paard beloonde. En uitgerekend deze sprong laten ze zien. (helaas)

Gelukkig zijn we allemaal mens en roepen we allemaal wel eens wat naar ons paard os naar elkaar. }>

patsmu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 10:08

Ja Breunis ik ga ook naar de Vivelavie feestavond.
Sta nu nog 8e ofzo dus moet ook wel anders krijg ik mijn prijs niet.
Maar anders was ik evengoed gegaan, want voor feest zijn we wel te vinden.

Wij zaten in Boekelo smiddags om 15 uur al in de tent gezellie biertjes te drinken, vond het smiddags kei gezellie in de tent waar die band speelden....Beter als sávonds. Dat was idd niet zo..

damour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 11:07

Weet niet of ik ga.Mech heeft me wel gevraagd mee te gaan.Het is zo'n klere eind rijden en s'avonds weer terug,kunnen we niet aan de borrel.Lijkt me wel een leuk feest worden.Wil Nout en z'n band ook wel eens meemaken.Dus wie weet verander ik nog van gedachten.