Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Countree doe je zelf ook mee met June?

calemity_jane schreef:wie heeft mij vandaag gebeld over de achternaam van een walk en jog ruiter?
groetjes tanja
mango schreef:nou sorry nance vond haar super zondag heel relaxxxtt mooie dame heb je onder je kont !!!
heb nog foto's maar helaas omdat ze binnen waren niet zo goed gelukt!!!

MSQuincyTE schreef:Weet iemand of Nakita de Boer daar ook een wedstrijd heeft gereden?

En als klap op de vuurpijl, won ik ook nog de kledingprijs, wist niet eens dat dat bestond
De jury vond mij dus het best gekleed en goed op me paard afgestemd. Das natuurlijk altijd leuk te horen. De volgende Dawra wedstrijd ben ik zeker weer van de partij!! Nisan schreef:Zo mijn dag was perfect gisteren. Eerste keer dat ik meedeed aan een dawra wedstrijd en eerste geworden in de pleasure beginners. De reining ging echt lekker, jammer dat ik de proef niet heb begrepen en hem daardoor verkeerd heb gereden. Volgende keer maar eerst vragen hoe de proef hoortEn als klap op de vuurpijl, won ik ook nog de kledingprijs, wist niet eens dat dat bestond
De jury vond mij dus het best gekleed en goed op me paard afgestemd. Das natuurlijk altijd leuk te horen. De volgende Dawra wedstrijd ben ik zeker weer van de partij!!
. Ik was trouwens zo'n beetje de hele dag op Wennekers gisteren maar heb maar weinig van de wedstrijden gezien...
Ik had nl. besloten dat ik mijn eigen paardjes toch belangrijker vond dus ik heb ze lekker met vriendje + vriendinnetje op de wei gezet om de stallen even de grote schoonmaak te geven... daar ging mijn dag, ik ben uren bezig geweest met buiten zetten, paardjes beweging geven en uitmesten
. vikki schreef:Leuk hoor! Maar eh... fotootje van jou + paard in wedstrijd outfit?.
Heb ik niet, ben wel uitgebreid gefotografeerd door een fotograaf van picturelifestyle, maar was in me zenuwen mijn camera vergeten, misschien dat mijn vriendin wel foto's heeft zal vanavond even horen.