Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Je kunt het ook zo bekijken Jolande: hoe langer dit topic bovenaan staat, hoe minder snel mensen een dergelijk topic opnieuw gaan starten. En de antwoorden die hier gegeven zijn, hoeven dan niet nog een keer in een dergelijk topic gegeven te worden.
Citaat:Kijk eerst hier maar even op niet allemaal dezelfde topics te krijgen
Jolande schreef:We proberen met zijn allen zo goed mogelijk van alle vooroordelen af te komen en westernrijden positief naar buiten te brengen en daar helpt een topic met een titel als deze niet bij.
Jolande schreef:Kritisch zijn is goed, maar om het paardenmishandeling te noemen, vind ik te ver gaan.

Cassidy schreef:Ik zie zelf bij de topicstarter een positieve instelling t.o.v de westernsport, ongeacht de achtergrond waar hij of zijn vandaan komt. Hij of zij wil duidelijk leren, zich duidelijk afzetten tegen zijn/haar vader. In mijn ogen dus niet nodig om hem op deze manier te begroeten, en in mijn ogen dus geen stokerige binnenkomer. Anders dan menig topic op andere fora zoals bijv. de vroegere Horses.nl, waar men alleen topics zag zoals: "stersporen zijn sielugh".