[WN] Deurne 9/10 juli

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Halloway

Re: Deurne 9/10 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 10:13

Rudi en Daniel zijn vrijdag-namiddag pas aangekomen in Deurne, zaterdagavond was de show.
Nu kun je natuurlijk stellen dat het aan het paard ligt, maar hoe verklaar je dan dat Sean Pulley en Doug Allen een stuk lager scoren op het zelfde paard, ook zij zijn geen onverdienstelijke ruiters en zij hebben het paard altijd ter beschikking??

Nog een voorbeeld:Zoals de meeste al weten is Braam gestopt met zijn activiteiten en zijn de showpaarden naar Rudi K. verhuist, 2 maanden later staat spaceship commander nr. 11 op de NRHA worldranking 2005.

Geluk misschien????

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 10:20

Ik wil trouwens ook nog Jurgen Pouls met Tabasco Tari feliciteren met hun behaalde resultaten.

Tabasco Tari is een bijzonder paard, daar kan ik na dit weekend niet meer omheen, s'morgens dekt die even een merrie in Deurne, om vervolgens weer de showpen in stappen.
Het meest bijzonder vond ik dat hij thuis ook nog even de merrie gedekt heeft om vervolgens samen met deze merrie op de trailer naar Deurne te vertrekken.
Zoiets had ik tot nu toe niet gehoord.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 12:17

Wauw superstud Tari..... Wel makkelijk dat hij zo braaf met een hengstige merrie op de trailer wil. Zal er wel flink wat voer in gaan denk ik zo. Vreet behoorlijk wat energie dat dekken.

Sassy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 12:58

noisy schreef:
Tenfold schreef:
Een paard wat langer in training staat bij Rudi Kronsteiner heeft doorgaans een constante hele lage hoofdhouding.

dat lijkt me nogal logisch, als ze al langer bij hem in training staan, daar traint hij op...en niet goedschiks dan kwaadschiks }>

Ik heb veel respect voor Rudi en zijn paarden. Ik heb m een paar dagen zien trainen voor een wedstrijd en daar niets 'kwaadschiks' gezien. Alleen mooie leerzame trainingen en goede resultaten. Ik ben niet op zijn stal geweest en weet ook niet hoe hij thuis traint maar ik denk dat maar weinigen van ons dit uit eerste hand hebben gezien.

Sassy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 13:04

noisy schreef:
Halloway schreef:
In Italie werd op 9 en 10 juli een grote Nationale reiningwedstrijd gehouden,de CI Selva Nova in Lazio, 20000 euro added.
Dit zou kunnen verklaren waarom er geen Italianen waren.

klopt, daarom waren ze er niet

Een goede vriend van mij uit Italie is 2 jr geleden hier geweest voor de Lawson Trophy (ook slechte grond) volgens hem speelt de grond kwestie wel degelijk mee in het besluit van de meeste Italianen om niet in NL te starten. Maar dat is alleen wat ik van hem heb gehoord verder weet ik het ook niet.

Sassy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 13:06

Halloway schreef:
Ik wil trouwens ook nog Jurgen Pouls met Tabasco Tari feliciteren met hun behaalde resultaten.

Tabasco Tari is een bijzonder paard, daar kan ik na dit weekend niet meer omheen, s'morgens dekt die even een merrie in Deurne, om vervolgens weer de showpen in stappen.
Het meest bijzonder vond ik dat hij thuis ook nog even de merrie gedekt heeft om vervolgens samen met deze merrie op de trailer naar Deurne te vertrekken.
Zoiets had ik tot nu toe niet gehoord.

Super hengst

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 13:16

Hé, da's vreemd, ik had op verzenden gedrukt en mijn berichtje verdween in cyberspace maar kwam niet hier in dit onderwerp terug....

Nog maar een keer dan, sorry als het nu 2 keer verschijnt.

Ron, bedankt voor je mailtje, snel geobserveerd van jouw kant.

Cer, met betrekking tot "dull" en "lethargic", ik kan mij dit ook heugen maar ik heb dit gelezen in het AQHA rule book bij de pleasure. Overigens is het wel zo dat de AQHA dus nu wel de regel heeft dat "geïntimideerde" paarden in de reining moeilijk te plussen zijn.
Nu ben ik natuurlijk gesnapt, ik lees spannende "literatuur" in mijn vrije tijd.......

Groetjes, Gisela

jajanee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 13:58

Sassy77 schreef:
[q

[/quote]

Een goede vriend van mij uit Italie is 2 jr geleden hier geweest voor de Lawson Trophy (ook slechte grond) volgens hem speelt de grond kwestie wel degelijk mee in het besluit van de meeste Italianen om niet in NL te starten. Maar dat is alleen wat ik van hem heb gehoord verder weet ik het ook niet.

Aj ja miss italie arrogant

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 14:18

[quote="Sassy77]
Ik heb veel respect voor Rudi en zijn paarden. Ik heb m een paar dagen zien trainen voor een wedstrijd en daar niets 'kwaadschiks' gezien. Alleen mooie leerzame trainingen en goede resultaten. Ik ben niet op zijn stal geweest en weet ook niet hoe hij thuis traint maar ik denk dat maar weinigen van ons dit uit eerste hand hebben gezien.[/quote]

lijkt me nogal logisch dat hij daar niks kwaadschiks laat zien...zou ik ook niet doen op een show aangezien je dan naar huis gestuurd wordt en voorlopig je gezicht nergens meer hoeft te laten zien...

Sassy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 14:29

@ jajanee: wat bedoel je daarmee?
@ noisy: ik wil alleen maar zeggen dat ik hem netjes vond trainen. Ook de dagen voor de show heb ik niks verkeerd gezien. Terwijl ik ook ruiters heb gezien die hun paarden 'harder' trainden op dezelfde show. Als niemand hem kwaadschiks ziet trainen waarom word het dan wel gezegd of geschreven ? Zijn deze mensen dan bij hem op stal geweest of zijn het gewoon roddels ?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 14:44

van wat ik gehoord heb zijn ze bij hem op stal geweest....

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 14:59

@wendy: Ik denk dat de Italianen vooral het geld lieten bepalen in combie met de afstand.
Er was in Lazio 20.000euro added.

Die opmerking van deze "jajanee" eendagsvlieg moet je naast je neer leggen.
Even een mod tippen, als het een schaduwaccount is kunnen deze dit via het ip-adres achterhalen en deze een waarschuwing geven, of zelfs dit ip blokkeren voor bokt.

@ noisy: Je wekt met je posts de indruk dat jij heel goed op de hoogte bent van R.K.'s trainingsmethoden.
Zou je ons hier wat meer over willen vertellen??
Ben best wel benieuwd.