Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
noisy schreef:Tenfold schreef:Een paard wat langer in training staat bij Rudi Kronsteiner heeft doorgaans een constante hele lage hoofdhouding.
dat lijkt me nogal logisch, als ze al langer bij hem in training staan, daar traint hij op...en niet goedschiks dan kwaadschiks }>
noisy schreef:Halloway schreef:In Italie werd op 9 en 10 juli een grote Nationale reiningwedstrijd gehouden,de CI Selva Nova in Lazio, 20000 euro added.
Dit zou kunnen verklaren waarom er geen Italianen waren.
klopt, daarom waren ze er niet
Halloway schreef:Ik wil trouwens ook nog Jurgen Pouls met Tabasco Tari feliciteren met hun behaalde resultaten.
Tabasco Tari is een bijzonder paard, daar kan ik na dit weekend niet meer omheen, s'morgens dekt die even een merrie in Deurne, om vervolgens weer de showpen in stappen.
Het meest bijzonder vond ik dat hij thuis ook nog even de merrie gedekt heeft om vervolgens samen met deze merrie op de trailer naar Deurne te vertrekken.
Zoiets had ik tot nu toe niet gehoord.
Overigens is het wel zo dat de AQHA dus nu wel de regel heeft dat "geïntimideerde" paarden in de reining moeilijk te plussen zijn.Sassy77 schreef:[q
[/quote]