Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Door de federatiestartnummers vind ik het een stuk lastiger om incidenteel te starten op een leenpaard. Maar ik verwacht niet dat men de regels aanpast om 1 start erbij te hebben. Moeten ze voor de trail ook niet doen 

PeterV schreef:Waardering heb ik voor de bokker die zich, op een leuken manier, maar toch kritisch mengen in discussies, waar BV ook bestuurders, jury’s zich in ophouden, om er met elkaar wijzer van te worden.
)

)Citaat:Waardering heb ik voor de bokker die zich, op een leuken manier, maar toch kritisch mengen in discussies, waar BV ook bestuurders, jury’s zich in ophouden, om er met elkaar wijzer van te worden. Ik minacht bokkers die zich uit andere overwegingen dan het algemeen belang ophouden, omdat ik weet, dat daar nooit iets maar dan ook niks, beter van geworden is.

Cassidy schreef:.
Op zich vind ik de WRAN helemaal niet verkeerd. Fijn dat er een vereniging is die het western rijden op andere rassen promoot. Waar ik een probleem mee heb is dat men zich in mijn ogen te duidelijk wil afzetten van de organisatie die met western rijden is begonnen. Men maakt zijn eigen regels, verzint zijn eigen proeven. Neem dan de regels van de AQHA, en baseer de regels van de WRAN daarop, en ook compleet daarop. Ga geen variaties op regels verzinnen, waardoor het nodig is om speciale jury's op te moeten leiden, maak het zo simpel mogelijk, zodat het ook mogelijk is om een AQHA jury uit te nodigen op een show, en je niet alleen maar aan de WRAN jury vastzit.
}>

JanT schreef:Vele conclusies worden getrokken uit onwetendheid ik wil iedereen het advies geven om eerst je licht op te steken voordat je (ver) oordeelt. Vast bezoekers van dit forum moeten toch onder de hand in de gaten krijgen dat alles niet zo eenvoudig in elkaar zit als het lijkt??
Citaat:Het standpunt van Peter en van Blaze kan ik begrijpen. Wat mij al jaren op de been houd is de wetenschap dat 90% van de westernruiters wel tevreden zijn en daar doe ik het voor.

JanT schreef:Wat mij al jaren op de been houd is de wetenschap dat 90% van de westernruiters wel tevreden zijn en daar doe ik het voor.
JanT schreef:Ik wil iedereen op dit forum vragen om zuinig te zijn op dit form en het zuiver te houden.
Eerst vragen, dan conclusies trekken.
(deze mag Peter hebben, voor z'n verzameling!
)
)