Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

crazycactus schreef:Slechte dingen onthouden mensen op de een of andere manier altijd beter dan goede dingen. Raar eigenlijk.....
Die had zaterdag wel zin in een onderonsje met mijn merrie, maar ik geloof dat dat niet mocht van Sil
Jammer hoor
Sonja schreef:Want inwendig moet ze toch wel gekookt hebben... Ik vond dat een goed voorbeeld omtrent hoe om te gaan met een dag die niet gaat zoals gepland.
) niet heeft gekookt op dat moment. Het was GGB zijn bedoeling helemaal niet om haar eraf te gooien. Net als dat de bok van zaterdag niet op mij gericht was. Gelukkig weet Anneke ook dondersgoed dat het GGB zijn bedoeling niet was en dan heeft het totaal geen nut om boos op hem te worden. Niet dat dit verder allemaal uitmaakt, maar dat wilde ik toch even zeggen. Ik hoor om me heen vaak genoeg negatieve dingen over GGB. Het is niet de makkelijkste, dat weet iedereen, maar het is ZEKER geen monster. Een lievere hengst kun je bijna niet voorstellen!
Je kunt dit meteen onder reclame scharen, maar GGB verdient het gewoon dat dit ook eens gezegd wordt. Ik rijd hem al 6 maanden, dus ik durf wel te zeggen dat ik ongeveer weet hoe hij in elkaar steekt
Jullie zien ons vast veel vaker op de wedstrijden! 
Maar dat eerste is toch iets wat mensen bijblijft. Ben wel blij dat er mensen zijn die ook het positieve onthouden
dat sluit ik ook niet uit

maar dan is de jury die ik bedoelde niet Anneke hahaha ik ben ook zo'n ui met namen onthouden
Dus het KON geen andere zijn 
Dit ben ik met GB afgelopen zaterdag in de amateur pleasure. Hij liep op dit moment net even iets te diep, maar meneer zag iets op de hoefslag liggen
Vond het verder een supergave foto!
Nu gaat hij er zo overheen, wat een vertrouwen! 
-paard
Wat een knapperd is dat! En ook daar heb ik weer geen idee wie d'r op zat; ik 'ken' de amazone van gezicht en omdat ze altijd aardig is, maar namen en ik..... 
Chantalleke schreef:Maar jij kent ons dus en wij jou niet

Romkabouter schreef:Chantalleke schreef:Maar jij kent ons dus en wij jou niet
Maar je kent mij toch wel

Nog bedankt Sil
zeker weten tot ziens op het NK
dan zet ik wel een helmpje op 
PeterV schreef:Morgen krijg ik te horen of ik geslaagd ben als lintendame, daar waar ik veel plezier aan beleefde, om deze aan de geplaatste te mogen over handige.
Zie je wat je kan bereiken als je door geleerd hebt![]()
Het zang talent wat op de feestavond voorbij is gekomen, daar wil ik niet teveel over kwijt, maar ik weet zeker dat zij daar in Marieenheem geen last meer hebben van mollen in de tuin.
Heb me er ook aan gewaagt en op veler verzoek dus nooit meer![]()
Tja, en dan die omroeper hè, daar moeten wij eigelijk een bijnaam voor gaan verzinnen.
Wie help mij daar mee?
Hmm moet ik ff over nadenken![]()
Maar zijn tip was wel leuk![]()
TOET TOET BOINK BOINK![]()
![]()
Groeten Peter Vet
XoNo schreef:Nou, ik kan je meteen vertellen dat Anneke op dat moment (het gaat hier dus om Anneke de Jong) niet heeft gekookt op dat moment. Het was GGB zijn bedoeling helemaal niet om haar eraf te gooien. Net als dat de bok van zaterdag niet op mij gericht was.
) Zoals Xono ook zegt het heeft geen zin om boos te worden. Ik was niet op de show aanwezig helaas, maar zo te lezen heb je het goed opgelost Xono en zoals Anneke ook al eens tegen mij heeft gezegd is GGB een braaf paard.