Sugarmiss schreef:@Mac; is dit het showzadel?? Dat is door zijn prijs natuurlijk ook qua invoer duurder.
Nee, helaas ... dit is het gewone zadel ...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sugarmiss schreef:@Mac; is dit het showzadel?? Dat is door zijn prijs natuurlijk ook qua invoer duurder.
) goederencode nog wel een keer op zoeken op mijn werk,.....
Maar als het goed is staat ie ook op het USPS-biljet...
gera schreef:De goederencode is volgens mij 42014444. Dit staat voor 'Zadel- en tuigmakerswerk' voor zover ik het me kan herinneren. Correct me if I'm wrong, Banjer

Banjer schreef:het klopt volgens mij niet helemaal Gera... ik kijk het vanmiddag even na...
... Mac schreef:De BM is binnen. Hij is gaaf! De zitting is voor mij wat aan de ruime kant, maar dat kan wel kloppen, want ik ben in de tussentijd 5 kilo afgevallen ... ik hoop dat dat geen probleem gaat geven. Beter te ruim dan te strak iig, anders zit je steeds met je achterste OP de cantle.
Ik ga morgen proberen foto's te maken. Ik moet Lee'tje even lief aankijken. Zij is inmiddels bijna 9 1/2 maand drachtig en is niet echt meer gediend van zadels, singels en dat soort fratsen. Ik zal eens kijken of ik haar over kan halen even met het zadel te poseren. Moet het weer ook nog eens meezitten...
XoNo schreef:En anders maak je maar een foto van het zadel zonder paard
Mac schreef:XoNo schreef:En anders maak je maar een foto van het zadel zonder paard
Lee zegt dat ze van je houdt
Zeg maar dat ik ook van haar houd, als ze het zadel even op haar ruggetje neemt
XoNo schreef:Zeg maar dat ik ook van haar houd, als ze het zadel even op haar ruggetje neemt
.
. Citaat:4201 0000 90
.
:
XoNo schreef:Maar je showvariatie is er dus nog niet?