Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of ja, je weet dat de trainer niet enorm 'slecht' en niet enorm 'goed' is, maar je weet niet waarom mensen dat vinden en al helemaal niet wat die mensen nou van bepaalde onderdelen van zijn/haar training vinden.bubbels schreef:Op Bokt zijn er weinig andere mogelijkheden.
Jannie schreef:Zal het er beter van worden wat iedereen van een bepaalde trainer vindt?
Nee, een trainer zal zich hier niets van aantrekken.
Die gaat gewoon door, hij doet immers wat de klant vraagt. Die wil voor zo weinig mogelijk geld een toppaard.
Dus waar ligt dan het probleem?
Nee op bokt kan iedereen wel zeggen het moet zus of zo, maar laat het eens in de praktijk zien ipv het hier op bokt altijd beter te weten!
Jannie schreef:Ik ben nog steeds van mening dat je hiervoor niet op bokt moet zijn!
Zal het er beter van worden wat iedereen van een bepaalde trainer vindt?
Nee, een trainer zal zich hier niets van aantrekken.
Die gaat gewoon door, hij doet immers wat de klant vraagt. Die wil voor zo weinig mogelijk geld een toppaard.
Dus waar ligt dan het probleem?
Nee op bokt kan iedereen wel zeggen het moet zus of zo, maar laat het eens in de praktijk zien ipv het hier op bokt altijd beter te weten!
Citaat:Als ik bepaalde namen van trainers hoor en ik wil er meer over weten dan kom ik idd als ik geluk heb op hun persoonlijke website uit waar er alleen maar reclame gemaakt wordt.
Citaat:De meningen van anderen over die trainer kan ik nergens vinden. Of er staat alleen ik vind hem/haar niet goed, maar waarom dan niet kan je ook nergens vinden.
Citaat:Mensen die hun paard in training willen zetten bij iemand, hebben best baat bij persoonlijke ervaringen van andere mensen, of het nu wel of niet anoniem is. Zonder referenties, weet je immers nooit waar je aan toe bent.
Steaming schreef:Meen je dit nou echt Jannie![]()
In jou opinie is een trainer een gewetenloos iemand die in opdracht overgaat tot dieren mishandeling.
Ik weet dat zulk soort trainers bestaan, maar die zullen geen paard van mij in training krijgen.
Jannie schreef:Ik heb het nu alleen over de trainers die dit werkelijk doen Steaming, dat is ook wat Anya wil weten naar mijn idee, zodat daar wat aan gedaan kan worden.
Die mensen zullen ook nooit een paard van mij in training krijgen, maar ik weet ook dat als die trainers juist goed presteren op een wedstrijd zij zeker paarden in training zullen krijgen, wat er ook op bokt staat!.
Anya schreef:Je gaat me toch niet serieus vertellen dat er alleen een oordeel mogelijk is als je het zelf met eigen ogen hebt gezien, zelf hebt geroken, zelf eerst ziek bent geweest van die giftige plant.
over te dragen aan andere handen...NATUURLIJK zou ik eerst eens uitgebreid kennis maken met die trainer, zijn manier van trainen bekijken, eens checken waar mijn paard komt te staan en hoe men op die stal te werk gaat, goede afspraken maken...Wat jij geweldig vindt, hoef ik nog niet fijn te vinden...
terwijl ik met op z'n zachtst gezegd "gekrulde tenen" langs de bakrand stond...
Jannie schreef:Dat was toch de bedoeling van de polls????
Dat je n.a.v. je eigen ervaringen met die bepaalde trainer, gaat stemmen?
radicalM schreef:Als je zelf niet in staat bent/zin hebt, om je eigen paard te trainen (of dat onder begeleiding te doen) en je besluit "je kind"over te dragen aan andere handen...NATUURLIJK zou ik eerst eens uitgebreid kennis maken met die trainer, zijn manier van trainen bekijken, eens checken waar mijn paard komt te staan en hoe men op die stal te werk gaat, goede afspraken maken...Wat jij geweldig vindt, hoef ik nog niet fijn te vinden...
In mijn ogen kun je alleen zo vervelende misstanden voorkomen...
Never nooit zou ik alleen afgaan op de ervaringen van andere mensen. Vaak genoeg heb ik mensen horen zeggen dat "hun" trainer zo geweldig en paardvriendelijk bezig was...terwijl ik met op z'n zachtst gezegd "gekrulde tenen" langs de bakrand stond...
En ehm Anya...niet alles wat in boeken staat is waar hoor
Ook de manier waarop je leest en de info in je opneemt kan per mens/intellect verschillen.
Zo houd je dat ook in de gaten natuurlijk. Je vertrouwt die mensen wel (in ieder geval genoeg om je paard er in training te zetten), maar je wilt toch graag zien waar ze mee bezig zijn en hoe je paard het allemaal oppikt. Ik ken genoeg mensen die hun paard in training zetten en om de 2 maanden eens gaan kijken hoe het gaat. Ik snap niet wat dat soort mensen met een paard moeten
Maar dat is weer een heel ander verhaal.