[WN] hoe moet show kleding er uit zien?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 13:11

Ziet er leuk uit, maar ik ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Voor leer wordt toch meestal een zetting aangeraden.
Dat van die losse bakstukken is wel een goeie tip.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 13:16

Hahaha, de glitter trend is nu ook hier ingeslagen!!
Mooi hoor Jos!
Ben inderdaad ook benieuwd of het wil blijvenzitten.....

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 13:34

Sugarmiss schreef:
Ziet er leuk uit, maar ik ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Voor leer wordt toch meestal een zetting aangeraden.
Dat van die losse bakstukken is wel een goeie tip.
ik ga er wel met 1 rijden. kan ik het uitproberen.

ik vond dat ze best wel stevig zitten . kan het leer goed buigen zonder dat ze los gaan.
ik heb wel speciale lijm die ik ook voor het leer gebruik

verder lijkt het me wel verstandig om het allen met wefstrijden te gebruiken. Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 13:58

Oeh Jos, dat ziet er erg leuk uit! Veel mensen vinden het vreselijk, maar ik vind die hoofdstelletjes met Svarowski steentjes ook zo leuk ...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 14:08

Het begrip 'showkleding' is nu wel erg ruim aan het worden Haha!
Of zien we tack als paardenbekleding Haha!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:33

ook ik ben al druk bezig met een stel showbeugels te ontwerpen

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:41

Sugarmiss schreef:
Het begrip 'showkleding' is nu wel erg ruim aan het worden Haha!
Of zien we tack als paardenbekleding Haha!

Jazeker: Lanna wenst goed gekleed op wedstrijd te gaan. Zij vindt zichzelf sowieso het mooiste paard, en dat moet je tonen ook Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:46

Dus je zoekt nu nog een groene bijpassende pad met strass begrijp ik Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:55

Waha Jah... en een hoofdstel met groene steentjes. En ik ga eens voor die hoefnagellak. Heb wel drie potten nodig met haar hoeven vrees ik Lachen

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:03

Anya schreef:
Waha Jah... en een hoofdstel met groene steentjes

zo heb je een blauwe en zo heb je een groene Bloos!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 09:20

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 11:16

Die pad!!! Dat gaat me echt tever!!!! Cool

Spotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 07:04

Persoonlijk zoek ik altijd zelf met m`n ruiters naar een goede kombi.. ik kijk daarbij naar het paard, de ruiter en naar de klasse waar ze in starten en wat nog meer meetelt in de uitrusting zoals de pad onder het zadel.. meestal word de kleding gemaakt door famillie dus zorg ik ook dat deze op de hoogte zijn van wat de bedoeling uiteindelijk is. meestal ga ik zelf nog mee om de stoffen uit te zoeken waarna ik weet dat de ruiter zich daarin lekker op zijn gemak voelt terwijl deze er gelikt uit ziet..
zoals je ziet op deze foto..
eenvoudig maar toch heel erg sjiek.

Afbeelding

en zelf gemaakt..

dit is natuurlijk pleasure kleding.. voor in de reining glim je niet zo hoort er inderdaad niet bij. maar als je in de pleasure de aan dacht op je gericht wilt krijgen is het al makkelijker als je er uitspringt tussen de rest.. een glimmetje helpt je dan zeker wel..

en verder vind ik dat de moderators een beetje behoorlijk misbruik maken van hun positie door zich zelf in dit toppic wel iets te veel van hun verkeerde kant laten zien door zoveel of topic te gaan. maar dat is mijn mening..

namara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 19:40

die mening deel ik geheel met jou. heb zelf nog niet het lef gehad om het te zeggen.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 11:40

besta namara ik merk dat je met een schimmelarbier dus traint en rijdt en je doet pleasure. ik zelf rij met een bruine arabier met zwarte manen en doe er reining en pleasure mee. maar ik heb nog niet vaak zulke glitterbloesjes ofzo op een arabje zien verschijnen jij mss wel?

zoja heb je soms geen foto van je paard en je optuiging? tis gewoon vraag me dat af. in amerika zijn ze dan wel helemaal op en top arabs met enorme super de luxe showzadels, hoodstellen, pads, teugels, en asortikledij maar die trend merk ik toch niet in nederland nog belgie
dus

laat maar zien hoe en wat persoonlijk ga ik liever voor het sobere optuiging op een paard want ik vind het paard moet nog gezien worden onder al die glitters enzo.

ik heb een een showzadel light oil met kralen hoofdstel en meestal gebruik ik een zwarte pad staat sjiek op hem is sober maar mooi en ga nu gaan zien voor een beige pad staat ook mooi heb ik effe geleend van een vriendin die hem gebruikt op aqha wedstrijden. en rood gaat hem ook goed en mijn showpad gekocht via ebay komt normaal volgende week aan. maar zelf ga ik met zwarte broek en wit hemd of blauw of groen hemd maar ja ben een man dus glitters zijn er niet bij lolz

maar ja vind het wel fijn als mensen in de western met arabieren op shows verschijnen vind ik wel leuk Haha!

namara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 12:44

ik rij inderdaad pleasure en vind het erg leuk als mensen er verzorgt uit zien op wedstrijden en wil dit een beetje stimuleren.
wil zelf wat showkleding gaan maken omdat ok het aanbod in de winkels hier niet leuk vind en wil dit gaan verkopen voor een betaalbaar bedrag.
je ziet af en toe enorme prijzen.

daarom deze toppic om eens te kijken wat de mensen willen en mooi vinden